Gå til innhold

Ma??


Lill,<3Rikke&Patrick<3

Anbefalte innlegg

Er så nervøs for ma abort jeg....er det noen som vet hvor ofte en ma abort forekommer....føler meg liksom ikke gravid lenger jeg???:((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Jeg kjenner meg så igjen. Vet ikke noe om det, dessverre. Men jeg tror ikke du skal ha så mye fokus på det (om du klarer). Det er nok av triste erfaringer her inne, men om vi alle hadde vært flinkere til både å dele de positive erfaringene med hverandre og å vektlegge de det de faktisk er verdt, så hadde vi ikke "skremt" opp hverandre så mye. Dette er nytt for mange av oss, og mange av oss er fortsatt i den "usikre" perioden, så det er mye nervøsitet ute å går. Mange av symptomene går vekk eller hvertfall litt tilbake i den perioden mange av oss er nå (på slutten av 1. trimester), og det i tillegg til alle tanker og følelser kan resultere i akkurat det du beskriver. Kjenner meg så igjen. Men skal vi ikke fokusere på at vi faktisk er gravide og nyte det 'a?! :o)

 

STOR klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ofte det skjer.. Grunnen til at man oppdager at det er mange her som har opplevd ma, er nok fordi man da prøver igjen, og blir hengende her lenger :)

 

sa forekommer mye oftere enn ma, og faren for abort etter uke 8 er jo veldig liten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er jo noe alle bekymrer seg over. Men husk at nå er du kommet så pass langt at mange symtomer som kvalme og trøtthet gjerne avtar. Hvis du ikke har symtomer som magesmerter og blødninger er nok alt som det skal. Hvis du er veldig usikker kan du jo ringe legen din og spørre om de kan sjekke hormonnivået ditt. Jeg tror du kan slappe av jeg, men det er fælt å bekymre seg sånn. Det gjør jeg selv også, men prøver å tenke på andre ting. Dette er noe vi ikke kan rå over desverre. Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)))) Det roa meg litt skal prøve og tenke på noe annet blir gal av og gå sånn og tenke...hadde et helt fint svangerskap sist gang så er litt rart hvis det skal gå så galt nå,vet man ikke skal sammenligne men er en trøst og tenke sånn;))) Men det går sikkert bra dette vettu...:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...