Gå til innhold

JAAAAAAAA, JEG ER GRAVID!!

Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig. Tdnk å bruke 2 år førstegang, 4 pp andre gang(men mistet) og 1PP denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Trodde aldri at vi skulle klare det like fort som normale par. Jeg er virkelig gravid igjen. Nei, dette er stort. Skulle egentlig vert 12+1 i dag, men 4+1 får holde.

Nå får jeg berre håpe at blødningen som kom i går ikke er ett faresignal, og at jeg denne gangen får beholde. Da har jeg foreløbig termin 29.februar.

Er redd for å miste da jeg har lett for å gjøre det. Ikke alt er som det skal med eggene mine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse... og lykke til

Skrevet

tvi tvi til deg fra meg! Dette går nok bare godt skal du se! :-)

Skrevet

Så hyggelig. Gratulerer!!!

Denne gangen går det nok fint!

Skrevet

Tusen takk alle sammen, jeg håper virkelig det. tenk om jeg er så heldig å får en liten til når de sa til meg at jeg aldri kom til å få noen (før jeg ble gravid med den første)

Skrevet

Gratulerer så masse! Må være utrolig følelse å få det til så fort :-) Håper spiren din klorer seg fast! Blødning trenger ikke å bety at du mister, jeg hadde masse blødninger de første ukene, men det gikk bra og er nå 28 uker på vei.

Lykke til videre!!

Skrevet

Jeg blødde fra uke 5-12 med den første, det gikk bra. men andre gang mistet jeg, så nå vet jeg at dette kan gå bra men også dårlig. Så vi får se

Skrevet

Er sikker på at spiren klorer seg fast denne gangen :-) Jeg krysser ihvertfall fingre og tær for deg!

Vilde

Skrevet

Gratulerer så mye! Skal krysse fingrene for at dette går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...