Gå til innhold

Noen som har erfaring med Basson baby-vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi har kjøpt Basson Roma Duo. Har ikke prøvd den ennå da, men, eg spurte om det samme her inne, og fikk mange svar. Så godt som alle var veldig positive. Vogna er stor og romslig, god fjøring og virker veldig solid.

Det eneste er at du må legge ned skjermen på riktig måte, må klemmes ned på toppen, før du legger den ned, men det står faktisk på et merke på vogna.

Vi kjøpte 2006-modellen og fikk et kjempetilbud! Nesten halv pris og fikk med en del ekstrautstyr. Veldig fornøyd. :o)

I butikken sa de at de hadde solgt masse av de vognene. Er visst veldig populære, men jeg hadde faktisk aldri hørt om merket før.

Hos oss stod det også mellom denne og Emmaljunga, men når vi fikk den så billig, var valget enkelt. :o) Dessuten har de visst himla lang leveringstid på Emmaljunga nå pga brann i fabrikken.

Jeg har basson kombi vogn og er kjempe fornøyd. Den er lun og fin, likte godt å ha hardbag så hadde jeg "seng" når vi skulle noen steder de første månedene. Vår har rustet litt på noen steder, men det er mest fordi den har stått ute og fordi vi kjøpte brukt. Den har SUPER gode hjul, i vinter trillet jeg gjennom umåka snø uten problemer. På sikt skal vi nok kjøpe en lettere vogn (mer trille) men kommer til å bruke vognen som sovevogn i barnehagen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...