Gå til innhold

JEG ER GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVID!!!!!!!!!!!!!


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig. Tdnk å bruke 2 år førstegang, 4 pp andre gang(men mistet) og 1PP denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Trodde aldri at vi skulle klare det like fort som normale par. Jeg er virkelig gravid igjen. Nei, dette er stort. Skulle egentlig vert 12+1 i dag, men 4+1 får holde.

 

Nå får jeg berre håpe at blødningen som kom i går ikke er ett faresignal, og at jeg denne gangen får beholde. Da har jeg foreløbig termin 29.februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! :)

Krysser alt som krysses kan for deg.

 

Kos deg, og lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Nå har du fått "varmet opp" så denne gangen går det sikkert bra!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha alle sammen:D Ja, jeg håper aat det går bra denne gangen. Er litt bekymret da jeg har lett for å miste. men vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går bra jeg. Du kan vel også få ekstra oppfølging? Kan jo være betryggende det. Også har du klart det en gang før, så hvorfor ikke igjen? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer deg her inne og eg, kan ikkje få sagt det nok!!!!!!!!!!!!!!!

trur nok 29.02.08 blir ein bra dag for oss begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Lulla!! Så utrolig deilig for dere å slippe å vente så lenge på å bli gravide igjen! Fantastisk hyggelig! Innlegget ditt formelig ståler av lykke, og smitter over på meg, så nå ble jeg glad!

Gratulerer! Hils mannen din og si at det er mange som gleder seg med dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! Jeg krysser fingre og tær for at det går bra for deg! Så gøy at dere lykkes igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)

 

r selv 4 uker i dag, termin 1.3-08:) (men synes d stikker lit i magen hele dagen, er litt bejymret, men kan jo være at d skal være sånn??!!!)

 

 

så mooro vi skl få det SAMMEN hele veien til mål:=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikkninger er helt notrmalt. det er livmoren som strekker seg. jeg hadde mye av det første gang, det var så utrolig vondt. denn egangen har jeg derimot ingenting, grunnen er vel at det ikke er så lenge siden jeg var gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Nå skal jeg prøve å fortelle meg at denne gangen går det bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! håper spiren klorer seg ordentlig godt fast denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...