Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Kjæresten min og jeg har blitt henvist til Hgsd for en ukes tid siden. Det er hans svømmere som ikke er slik de skal. Går her og har mange tanker som svirrer rundt. Vi har prøvd å bli gravide omtrent et år og jeg kjente på meg at det var noe som ikke stemte. Fikk bekreftet disse tankene hos legen for et par uker siden. Heldigis er vi blitt tatt godt vare på og fikk henvisning umiddelbart. Trolig kommer vi inn til samtale og forundersøkelse i august...

Jeg har vært inne på barnimagen tidligere men fant ut at det ikke bare var oppløftende.... Fann ut at det stresset meg mer enn det gjorde godt. Nå kjenner jeg at jeg er i en annen situasjon. De aller fleste rundt meg har fått barn med naturmetoden og rekner med at jeg også gjør det. Kjenner det er utolig vanskelig med alle som spør oss om det ikke snart er vår tur etc. Har mest lyst å skrike ut at vi ikke får det til!!!!

Hvordan hadde dere det? Og ikke minst- er det noen som kan komme med en solskinnshistorie? Noen som kan si at dere fikk det til på 1. forsøk?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann du!

vet ikke om jeg kan komme med noe kjempe oppløftende,men kan iallefall fortelle hvordan vi føler situasjonen..vi har prøvd i over 2 år nå,og mest sannsynlig er det meg det er "noe galt med".

nettopp ett misslykket forsøk bak oss, har blitt sååå godt tatt vare på.bare positive ting å si om haukeland iallefall...

er enig med deg om at alt her inne er ikke bare rosa skyer og andre solskinnshistorier,men det realitet.jeg følte meg også litt nedbrutt av å lese her før jeg var igang selv.nå er det bare greit, og man må styre unna de negative innleggende hvis man er deppa fra før.slik jeg ser det er det litt "godt" å lese at også andre ikke får det til på første forøk, missforstå meg rett, jeg unner alle det, men igjen føler man seg ikke så alene.det er fler i samme båt som deg selv, og som VET hva du går igjennom.de fleste rundt oss vet hva vi holder på med, og det var godt nå som det ikke gikk vår vei ved første forøk, vi fikk oppmuntrende mld og telefoner, samtidlig som de føler med oss og er lei seg på våre vegne for at vi strever sånn...

har oxo lyst til å skrike ut at vi ikke får det til!!!!! og da er det got å ha noen som gidder å høre på skrikingen din!

var på blåtur med jobben til min mann i helgen, og kom isnakk med to av konene som var med...snakket om jobb og barn osv,....opplevde da at de spurte hvor mange barn jeg/vi hadde før de spurte hva jeg het..

kjente jeg ble helt satt ut...men hvordan skulle de vite at vi sliter!

håper du finner deg til rette her inne og drar nytten av forumet!vi heier på hverandre og backer hverandre opp!

ønsker deg masse lykke til med prøvingen, og håper det klaffer på 1 forsøk!!!!!

mange klemmer!

Skrevet

Det er nok mye sant i det,ja. Bare å ha noen en kan si hvordan en føler det og samtidig vite at de vet hva en går gjennom.... Jeg tror vi bare må innse at de aller fleste ikke tenker at noen har problemer med å få barn..

Takk for oppmuntrende ord og lykke til selv Jeg velger å bruke tiden fremover på å overbevise meg og mannen om at vi klarer det på første forsøk!. Mulig vi snakkes igjen:-)

Skrevet

ja!tenk positiv vennen!det hjelper uansett om man lykkes eller ikke!håper dere får en flott sommer og tar godt vare på hverandre oppi alt dette virrvarret!

skal bare se det ordner seg for oss alle sammen...

vi er da snille jenter, er vi ikke....?! tihi!

Skrevet

Ja, vi fikk det til på første forsøk:-)!!

Vi har en selvprodusert, en på første ICSI, har hatt et misslykket fryseforsøk, og nå en ny runde med ICSI, der det er klaff. Var på ultralyd i går og er ca 8 uker på vei. Så et fint lite hjerte som banket.

Det er vel en bra solskinnshistorie....

Lykke til!

Skrevet

Det var virkelig en solskinnshistorie :-) Takk for det!! Lykke til videre med graviditeten!!

Skrevet

Det er vi. Vi vet alle at det ordner seg alltid for snille jenter!!! Håper dere får en fantastisk sommer også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...