Gå til innhold

Uff... Jeg har blitt så lat. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det er sommerferie fra skolen og jeg går hjemme med babyen hver dag blir jeg så lat. Jeg har liksom ingenting som må gjøres, før har jeg vært vant til å gå på skolen, gjøre lekser og ha det litt travelt. Men nå om dagen står jeg opp, gjør husarbeid, går en tur ut, leker og koser med lillegull. Og det var det. Blir litt sprø av å ha så god tid. Vet dette er et skikkelig luksusproblem, men jeg blir lat av å ha så god tid til meg selv. Hadde bare babyen tatt litt mer tid, men jeg merker jo ikke at hun er her engang. Hun ordner seg liksom selv. Det er sant som de sier at lediggang er roten til alt vondt. :D)

Måtte bare få det ut...

Hva gjør dere andre som går hjemme for å sysselsette dere? Ikke har jeg noen veninner med barn heller. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dibber, hekler og leser for å få tida til å gå. Kjeder meg jeg også!

Skrevet

Ja, jeg leser også mye og dibber. :)

Men det kan da umulig være sunt å kose seg så mye. ;)

Det er jo helg hver dag, men hva skal man ellers gjøre når huset er strigla, og babyen fornøyd. Hadde det ikke vært for at vi flytter om 1 mnd skulle jeg ha pussa opp... *sukk*

Skrevet

jeg og..rydder, surfer på nettet og leser blader når jeg ikke leker med babyen eller triller trille tur..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...