Gå til innhold

Hvordan kan noen være så grusomme?? (Utenfor tema)


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Må bare lufte min frustrasjon.. Hvordan i all verden kan noen være så hjerte rå??

Jeg sikter til en artikkel på vg.no, hvor de skriver om en hund som har blitt kastet på sjøen med steiner i halsbåndet.

Jeg fatter ikke hvordan noen kan gjøre sånn.. Blir trist og lei meg av å høre om sånn.

Har selv en hund, og han er for meg det mest dyrebare som finnes. Vet ikke hva godt jeg skal gjøre for at han skal føle seg elsket.

Uff.. har gråten langt oppi halsen jeg.

Håper vedkommende som gjorde det angrer så fælt at han aldri mer får sove godt!!

Jeg hater sånne mnnesker!!

Skulle vært buret inne på livstid!!

 

Stakkars hund.. :,(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, håper de/den får et (unnskyld uttrykket) jævlig liv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en dag satt jeg og så på et program om dyrepolitiet i USA. Der hadde en 12åring (som var tydelig klar over hva han gjorde) kastet en fyrstikk på en hund. Eieren hadde smurt inn med olje av en eller annen grunn (kanskje mot skabb), og derfor fikk hunden kraftige forbrenniner over hele kroppen. Hunden var så utrolig snill og jeg satt her med tårer i strie strømmer over at noen kan få seg til å gjøre noe slikt. Mistet hunden min i februar, hadde hatt han siden jeg var 11 år og var så ufattelig glad i han. Derfor klarer jeg ikke forstå at noen kan være så ondskapsfulle. Håper også de får et jævlig liv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så ufattelig at noen kan gjøre sånn.. At fullt oppegående personer kan få seg til å misshandle forsvarsløse dyr. Uff..

Hjertet mitt verker for dyr som har måttet lidd.

Hvorfor skaffer de seg dyr i utgangspunktet?

Hadde jeg bare kunnet hjelpe dem på noe vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte mennesker som gjør dyr vondt brenne i ......... jeg blir også så opprørt når jeg leser slike historier,tenk på hvordan den hunden måtte ha det....... jeg har ingen sympati med slike folk ivertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis så er det svært få som har sympati med sånne folk..

Det er noen få ting omtrent hvem som helst kan få i Norge, (det er jo stort sett sertifikat/lisens på alt, men dette kan du få uten), og det er barn, motorsag og kjæledyr/hund, og alle tingene er livsfarlig i hendene på rett person, og ansvarsfullt å ha.

Dyr trenger omsorg og kjærlighet på samme vis som vi mennesker.

Og det man får tilbake fra en hund etc er virkelig verdt allt ansvar og styr det er med et kjæledyr.

De er som barn som aldri blir voksne, fullstendig avhengig av mor og far. :)

Vår Nero, ser vi på som barnet vårt. Og behandler han der etter. :)

Er så utrolig glad i han, hjertet renner over av kjærlighet til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...