*Rutletutt* Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Har en million bilder på pc`en som vi ikke har skrevet ut enda....hvor er det best å gjøre dette? Prøvde på Japan foto en gang, men da lastet den ned i hundre timer før vi fikk beskjed i to-tiden om natten at de ikke gikk gjennom likevel:o(
Sebra Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Elkjøp på nett . Vi har brukt dem flere ganger å hvert fornøyd
*Rutletutt* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Takk for tips - hva koster de? Får du bildene i posten eller henter de på elkjøp selv?
Sebra Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Nå husker jeg ikke hva det koster. Men gå inn på siden de har. Du kan få de i posten eller hente.
*Rutletutt* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Da skal jeg bestille der fra tror jeg:o)
jif baderom Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg fikk skikkelig dårlige bilder fra Elkjøp. Nesten alle var uklare og kornete. Fotoknudsen er de jeg har best erfaring med, der er det veldig enkelt og ikke så gærnt dyrt nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå