Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Må bare spørre jeg, er det flere som blør ganske mye etter 4 uker? Er ganske nøyaktig 4 uker siden jeg fødte og jeg trodde liksom det skulle ha avtatt nå.. Blør ikke friskt lenger, mer brunaktig, og ikke så mye som til å begynne med selvfølgelig, men fremdeles såpass at jeg går med bind (og ikke truseinnlegg), det kommer endel på papiret hver gang jeg er på do, men mengden varierer fra dag til dag. Er det flere enn meg som har det sånn? Husker jeg blødde lenge forrige gang også, men husker ikke nøyaktig hvor lenge og mye. Den gang kontaktet jeg lege og fikk beskjed om at så lenge jeg ikke hadde vondt eller feber var det ufarlig, men jeg måtte ta det mer med ro, såret i livmora vil ikke slutte å væske og blø hvis jeg ikke gir det ro til å gro igjen.. Nå føler jeg dette hemmer meg, tør nesten ikke gå tur engang jeg, er så redd for en styrtblødning eller lignende. Men så lenge jeg er i god form og ikke har vondt noen steder er det vel bare en vanlig litt lang renselse eller hva?
Go i magen Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg holdt på i 5 uker faktisk. Fikk beskjed av min gynekolog at jeg kunne gå tur og være i aktivitet men la være å løfte tungt og gjøre andre store fysiske belastninger. Så det er ikke fare for noen styrtblødninger når du er ute. Du er nok helt normal. men ikke noe hyggelig da å¨blø i ukesvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå