Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 14 mnd siden jeg fødte,og har hatt mensen 5 ganger....de siste 3 gangene har jeg hatt så sinnsykt vondt. Kjennes ut som om det brenner nedentil de første dagene av menstruasjonen. Har ALDRI før hatt menssmerter. Er det normalt at man kan få økende menstruasjon og smerter etter fødsel? fikk også beskjed om at jeg har celleforandringer i livmorhalsen...huff, kan dette ha noe med det å gjøre?
Sjokoholikern Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har slitt mye med menssmerter, og det kjennes nesten som rier, bortsett fra at det er en mer stikkende følelse. Husker jeg forklarte det med at det kjentes ut som tusen kniver ble vridd sakte rundt nedi der, så vondt at jeg lå sammenkrøket og gråt... en hel dag hver mnd... Men etter jeg begynte på p-pillen roet det seg, og etter jeg fikk barn ble det mye bedre. Kjenner det såvidt nå. Jeg mener å ha hørt at når du får barn, får du mindre menssmerter etter det. Har heller ikke hatt økning i menstruasjonen. Om livmorhals-celleforandringene har noen betydning aner jeg ikke desverre, men jeg følte for å fortelle om mitt syn på mestruasjon og smerter. Det skader jo ikke å snakke med legen om det? Har hørt om noen piller som visstnok skal dempe blødningene og gi mindre smerter. Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til legen, ingen vits i å lide hvis det enkelt kan fikses ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå