Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Han er bare helt forferdelig lat. Greit nok det, men han lover ungene å leke, men gjør det aldri. Han er i fin fysisk form, men sitter eller sover hele dagen (hvis han ikke hjelper til i fjøs). Fireåringen vår er glad i ham og spør om han vil leke, farfar sier bestandig "i morgen" eller "senere". Men det har hittil alltid vist seg å være tull, og gir gutten falske forhåpninger. Han sitter i stolen og bare kiler gutten og tuller i ett sett, aldri seriøse samtaler om f.eks "hva gjør du i barnehagen". Gutten blir overivrig, sliten og vill av seg. så får han kjeft av resten rundt seg, for at han bråker. Jeg er så provosert og lei meg for at svigerfar er slik! Og de bor et stykke unna oss, så de ser ungene bare en gang annenhver mnd, maks! Gutten vår kan spørre ham ti ganger om han vil være så snill og bli med ut og se på traktoren, men farfar blir ALDRI med, men lover og lover, som sagt. Og ingen sier noe til ham, samboeren min er for feig! grøss altså Farmor gjør så godt hun kan, stakkar, men sier aldri noe skeivt til mannen sin. Hun gjør alt i huset, smører til og med brødskivenene hans og lager all mat til han. Sist vi var der hørte jeg ham si fra kjøkkenet " skal jeg ikke få melk?" Hørt værre? Trengte en utblåsning. ønsker synspunkter på dette og tips. Jeg synes ikke det er rett at jeg skal snakke til ham, har ikke kjent de så altfor lenge liksom og synes det vil være svært ubekvemt.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 så irriterende da!! det der med at "kjerringa er min slave" greier... ååååh DET blir jeg skikkelig sur av å se på vertfall... håper ikke samboeren din inbiller seg at det er sånn mannfolk skal vere, og sånn som mora er (ikke stygt ment på hun stakkar) SLIK skal damene vere... og det kjipeste voksne kan gjøre, er å love barn noe de ikke holder... det er strengt forbudt det her har vi brent oss noen ganger på å love ting som har vist seg vanskelige å holde, og da har vi fint måttet gjennomføre det likevel, samme hvor dårlig det måtte passe, og samme hvor mye triksing og miksing og organisering spm måtte til... ) hehe, hørtes kanskje litt overilt ut, snakker om bagateller stortsett da:) så vi har lært oss å passe munnen litt, og ikke si hva vi skal (om vi skal noe gøy) før det er BOMBESIKKERT vi skal det, og gjerne rett før det skjer:) eksempel: bestemor og bestefar kommer på besøk (tar ca 6 timer for de å reise med bil, og da er det to ferger også, så hender de kommer etter leggetid, og om vi sier "de kommer i dag" kan det jo bli "i morgen" for de små... da er det mere moro med en overraskelse på morgenkvisten:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå