mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Igår kjøpte vi Teutonia Mistral m/mykbag. De hadde en igjen på lager i butikken av den fargen jeg skulle ha, så nå står den i gangen hjemme! Venter barn i oktober, og i butikken visste de ikke om de fikk den inn før den tid hvis jeg skulle bestille. Det var ca 2-3mnds leveringstid, og i tillegg så er det jo sommer, så da må man regne litt ekstra tid. Håper vi har tatt riktig valg ang vogn, og jeg gleder meg som en gal til å få trillet den me minsten oppi!
allegodetingertre Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer med flott vogn, har selv hatt den, kjempegod! Hvilken farge valgte du?
Miss L å di Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer så masse!! Jeg kjøpte Teutonia Prestige Duo i går c",)
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Ble en helgrønn vogn, modell 3030:) både sportsdel og bag, til og med voksiposen ble grønn. Blir en helgrønn unge dette, men det så likevel ikke for mye ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå