Gå til innhold

Så ble jeg ei drittkjerring tilslutt... Sukk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid irritert meg over mødre som må kritisere alt mannen gjør med barna og som til stadighet må påpeke at han kler på feil, mater feil, ikke går nok tur, osv, osv. Hadde forbannet meg på at jeg ikke skulle gå i den fella når vi fikk barn, for jeg kan vel knapt tenke meg noe mer irriterende.

Vel, nå har jeg jobbet i ca tre uker og trodde egentlig jeg klarte meg greit. I natt var småtten vanskelig og han våknet tidlig, med det resultat at han var sur og grinete. Jeg presterer da å begynne å peke på alt hva sambo kunne gjort og at jeg aldri ville gjort det samme som han hadde prøvd i løpet av natta (mens jeg lå og sov søtt...). Plutselig begynner sambo rett og slett å grine! Det kan jeg nesten ikke huske å ha sett før. Han sa at han følte seg som en dårlig pappa, fordi jeg til stadighet kom med stikk om at ting ikke ble gjort tilfredsstillende. Svartere samvittighet enn jeg sitter med nå tror jeg aldri jeg har hatt. Det føles faktisk helt forferdelig. Synes jo at han er en kjempeflink pappa og en super samboer.

Vel, nå har jeg i hvert fall lært! Ting blir ikke nødvendigvis gjort feil selv om de gjøres på en annen måte enn jeg ville gjort det. Sambo fortjener skryt for den jobben han gjør både hjemme og med gutten vår. Nå skal jeg virkelig ta meg i nakken og vise han hvor mye jeg egentlig setter pris på han! Fine kjæresten min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den feilen tror jeg alle gjør.mer eller mindre.er fort gjort å rette gubben.ikke sånn,men sånn..osv.

vi mammaer har jo mange lure triks,som ikke pappaer har.

har selv gjort det,og gjør det ubevist ennå innimellom ;o)

du får gi han masse masse skryt og kjærlighet som plaster på såret =)

Skrevet

All ære til deg som innser dine feil da!!! Også gjør stas på kjæresten din fremover, det regner jeg med du kommer til å gjøre :)

Her er det sambo som kritiserer meg for alle mulige småting, utrolig slitsomt i lengden. Og hva vet vel han om å være hjemme med snuppa 24-7??

Gleder meg til hun tar flaske, så skal jeg reise bort en helg, så han får prøve seg skikkelig!!

Argh, blir så forbanna innimellom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...