Gå til innhold

I 6 uke og begynt å få mage!!! noen som opplever det samme???


indianeren

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 6 men har allerede fått mage. Jeg må nesten gå rundt og prøve å holde den inne. Jeg spiser sunt og trene magedans 1-2 ganger i uken. Men likevel går vekten litt opp. Nå komme jeg ikke til å ha kurset på grunn av ferie så da må jeg komme meg til treningsenter. kjedelig. Er oppblåst også men jeg vil ikke ha mage allerede nå......Er jeg overfladisk?

 

Noen andre som har det slik....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får også mage veldig fort, selv om jg ikk har "mage" fra før av :) men dn stabiliserer sg rundt 2 mnd,da vokser den ikke så mye på en stund. Gjør meg ingnting og få fort mage,syns det bare er fint jeg da :) som du,er jeg ganske oppblåst til tider,da ser magn ut som en ballong.

 

Nei jeg syns det er flott med mage fort jeg,koser mg med det! Verst er og sjule den,vil ikke at folk skal vite noe så tidlig. Ikke lett i disse strand tider!! hehe.

 

Slipp magen ut du,det er bare flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen skyldes i alle fall ikke str på frøet. Skyldes nok heller at du er oppblåst. Vil sikkert avta etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ubehagelig å "holde inne" magen nå, så derfor slipper jeg den mer ut nå enn jeg ville gjort om jeg ikke var gravid. Jeg føler meg også større i magen, men har ikke gått opp i vekt, det skyldes nok at tarmene holder lengre på maten og man blåses opp. Innvollene dyttes også oppover, så kanskje det også er en grunn til at magen føles større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...