Gå til innhold

Da var kvalmen meldt seg her også;(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikke sultfølelse engang, når jeg er så kvalm. Igår tvang min mann meg til å spise kvelds, og selv om jeg bare orket et par tygg kjente jeg at magen virkelig trengte det. Ikke noe kjekt å være så kvalm når man har en liten å ta seg av fra før:-/

Annonse

det er typisk å bli kvalm først litt fra begynnelsen, allerede uke 4 (altså allerede før uteblitt mens) og så blir det bedre og så i uke syv igjen, det hadde jeg i tidligere svangerskap. Er bare 4 uker og 2 dager, så jeg har bare litt mensenvondt og litt slapp, så foreløpig nyter jeg gleden over å være gravid igjen, før kvalmen setter ordentlig i. Det er ikke så lett når man har flere å ta seg av nei. Jeg har tenkt å prøve å holde meg i ro og ikke sette i gang så mye prosjekter i de neste ukene. Få nok søvn og sånn, det hjelper det også. Lykke til folkens, vi klarer dette.

off jeg trodde jeg var en av di heldige som slapp kvalmen.. mn når jeg kom i uke 6 ble jeg litt dårlig, nå er jeg i uke 8 og klarer ikke å bevege mg uten å bli kvalmen... skal prøve me nåler hos min lege nå på mandag for han sier vi alle bør holde oss vekke fra tabletter. får håpe at d vertfall jelper:) lykke til alle sammen=)

Jeg trodde også at jeg skulle være litt mer heldig denne gangen. Var i toppform fram til forrige uke, men så kom kvalmen altså. Er 7+2 i dag, og jeg må spise kjeks i senga før jeg står opp for å ikke lide for mye. er ikke all mat jeg klarer å få ned, så det har egentlig blitt til at jeg spiser veldig lite, men til gjengjeld hver 2.-3. time. veldig slitsomt hvis jeg ikke er hjemme. tror også at folk som er mye rundt meg må ha begynt å skjønne tegningen! Håper det gir seg i uke 14 som sist.. gjerne før også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...