Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg og typen har hatt ubeskyttet sex 3 ganger denne mnd. Første gangen var første dag etter siste mens, så igjen 2 dager etter. Og tilslutt nå, for noen dager siden. Skal egentlig ha mensen neste onsdag. Men begynner nesten å lure på om jeg kan være gravid. Det jeg har av "tegn" er: *litt kvalme, men bare om kvelden *trøttere enn vanlig *veldig oppblåst *hadde brunlig utflod med bittelitt blod i i forrige uke hva tror dere? kan jeg ha blitt gravid, selv om vi holdt oss til det som ut i fra når jeg har eggløsning skal være "sikre perioder"?
jente08&jente2010<3 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 hei!! eneste måten å finne ut dette på er å ta en test gitt:) symptomer er forskjellig hos alle gravide!! så er ikke lett å svare på:=)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 sæd lever opptil 5 dager i livmoren, og egget kan befruktes i ett døgn, så hvis dere har hatt 6 i løpet av de 6 dagene kan du være gravid. hvis ikke er det lite sannsynlig, og det kan hende det bare er mensen som nærmer seg.
Krolla og Theodor Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 jo... du kan være gravid. Dessverre er noen av symptomene du beskriver de samme som de man har før mensen (kanskje med unntak av utfloden: det kan være spotting). Dessverre er en test det eneste som kan gi deg svar. Du får smøre deg med tålmodighet - jeg vet av egen erfaring at det er LEEEENGE å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå