Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Tror ikke jeg ville ha møtt "Studentmamma og erlend", rett og slett fordi hun er meg totalt ulik i holdninger og meninger.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Det var ikke et hyggelig innlegg. Håper INGEN svarer på det spørsmålet
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 er vel ikke et innlegg man kan svare på dette da,hets er ikke lov;-)Men det hi skriver var da ikke så ille.Det er jo ikke slemt å si at noen er ulike seg selv i holdning og mening!Men,siden det blir hets,så svarer jeg ikke nei...Ikke på spørsmålet hvertfall;-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 H.I. HER! Var jo ment som en morsom motpol til tråden "hvem VIL du møte?". Men er enig i at det sikkert blir hets, sev om jeg ikke vil hetse noen. Tviler på at Studentmamma og erlen d ville giddet å møte meg også;-) Men ikke ta alt så blodseriøst da jenter:-)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Skal man svare får man vel gjøre det med nick iallefall! Og jeg har virkelig alle intensjoner om å svare jeg asså! Jeg ville ikke møtt H to the E to the G to the E i en mørk bakgate! (da får jeg bank!) Jeg ville ikke møtt Theaokt mens hun er midt i en av vaskerushene sine;) Jeg ville ikke møtt Kozy K når hun er SINT:p (skummelt jooo) Jeg ville ikke møtt så veldig mange jeg, under "feil" omstendigheter. Fertila er litt skummel, Ka-Ping er litt skummel, selv om hun er liten;) OsloMor er kjempeskummel:p Hihi. Egentlig er alle fremmede litt skumle i natt tror jeg *bite negler* Nå skal jeg slutte å lage fjas av denne tråden!
OsloMor Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 HOI!! Hvorfor er jeg skummel?? Og ikke bare skummel, kjempe skummel?? :-0
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Vet ikke helt egentlig, du bare slår meg som litt skummel;) Har sett noen innlegg hvor du har vært litt tja, uenig, og et hvor det var noen som klagde på Oslo som ble satt godt på plass, altså er du skummel:p Hihi... (oki, ike så veldig da, men littegranne over DIBsnittet?! Men det er mest skrevet på moro asså!)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Gulli..da hadde det blitt en skikkelig fight...hehe...møkkadame..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå