Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt madrass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til babysenga. Og hva kostet den? Har sett en men den kosta jo 800kr.. Og virka altfor mjuk..

Fortsetter under...

Skrevet

Har lurt litt på dette selv...har sett diverse madrasser på Ikea f.eks..fra 200 og oppover til 4-500 tror jeg.

Er veldig usikker på hva slags madrass type jeg burde kjøpe...skal jeg kjøpe en med springfjær eller bare en enkel en...

hm, håper det er noen der ute som har litt peiling på hva som er bra for spirene våre.

Skrevet

Jeg har kjøpt på Ikea...ikke den billigste, men heller ikke m springfjær...fikk beskjed om at d var litt i meste laget for en så liten en...

Så kjøpte den midt i mellom jeg :) Ikke for myk og ikke for hard..kostet rundt 150 kr tror jeg...Kan også kjøpe overmadrass til, d tenkte jeg å gjøre når hun blir større og tyngre...

Skrevet

Jeg kjøpte på ikea. Den med fjærer også overmadrass. Jeg har blitt fortalt at det er det beste for babyen.. men det er nok opp til hver og en og bestemme :-)

Skrevet

Vi å kjøpte den madrassen på ikea med fjærer og overmadrass..... husker ikke hvor mye vi betalte, men med senga å det hele så ble det vel litt over 1000kr mener jeg ;)

Skrevet

Jeg kjøpte også fjærmadrass og overmadrass på Ikea. Stor er skuffelsen over at de er FEIL størrelse i forhold til senga, de er for små!

Trodde det var standard størrelser på slikt utstyr. Senga er av merke Simo, som skulle være kjent nok.

Koster oss 500 kr bare å reise til nærmeste Ikea butikk, så bytting er ikke aktuelt...

Annonse

Skrevet

Kjøpte madrass på barneland kosta 600 tror jeg. og var en ortopedisk madrass m fjører i. og så kjøpte jeg wet overmadrass for å beskytte madrassen den kosta og 600 kr.

Skrevet

Kjøpte på Barnas hus. De har 3 alternativer og jeg kjøpte den billigste. Har i tillegg Dry Kid overmadrass, og det virker passe mykt. Babyene er jo ikke så tunge, så madrassen føles ikke hard for dem. Også skal det ikke være for mykt heller..

Skrevet

Faktisk brukte jeg 7-800 kroner på madrassen... kanskje mye penger, men den kan brukes til flere unger og renses (sa de på butikken iallefall). Helsemadrass het den, får håpe den er grei nok:) På hytta og i vugga har jeg kjøpt billigmadrasser på jysk til 150,-.

Skrevet

Jeg kjøpte madrass på http://www.ullkorga.no/

Denne siden er helt genial - du kan nemlig bestille spesialsydde madrasser etter egne mål uten at det koster noe særlig mer enn å kjøpe en "standardmadrass" i butikken. Er sikkert flere enn meg som har vogge eller kurver med litt ukurante mål. Kjempekjekt å få spesialtilpasset madrass fra et såpass anerkjent firma! Det var dagens reklame...

Skrevet

Kjøpte vår på Skeidar... En Jensen fiber madrass... Koster mye da, ca 750 kr. - men bebissen kan/skal bruke den til h*n går over til "voksenseng". Også er den enkel å holde ren, i og med at en kan ta av trekket og vaske det på 60 g i maskinen, og selve madrassen kan en spyle ren med varmt vann! :) Kjøpte en billigere i vugga - men fibermadrass der også...

Skrevet

Oi! Takker for mange svar!! Da tror jeg ikke jeg kjøper den til 800 som jeg har sett på... Hellr kjøpe en litt billigere med overmadrass tror jeg;)

Annonse

Skrevet

Babyproffsen i sverige til 699.. Var verdt penga

Skrevet

Har kjøpt en til 500,- på jysk, samt overmadrass - tynn liten ting, og plastfrottè laken til å ha under overmadrassen. Alt i tilfelle lekasje, er ikke alt overmadrassen greier å ta unna.

Skrevet

Vi har kjøpt fibermadrass på Jysk av merket DreamZone. Betalte 500,- for den.

Skrevet

Jeg er kjempeusikker selv..

Har forhørt meg med Barnas Hus og de fører Simo sin fibermadrass, BabyDan polyester, Mittet og Wonderland. Har sett på skumgummi/plast madrassen til Jysk og studert Ikea sine på internett.. Vi skal og ha DryKid overmadrass.

Har vel kommet så langt at jeg ikke vil ha skumgummi/plast.. Springfjær synes jeg kanskje er litt i overkant for en baby/lite barn.. Så ender sikkert opp på fiber. MEEEEN!!

Hvem? :S

BabyDan til 699 kr

Simo til 479 kr

Sultan Sussa (Ikea) til 255 kr

Hadde håpet å slippe unna å kjøpe en svindyr madrass egentlig.. Men vil jo ha noe som er bra og okay for baby liksom..

Noen som har noen råd ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...