ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 herrrrreguuud så vaaaanskelig alt skal vere dah... fortell meg noen som vet da?
Maisie Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Det hørtes da rart ut. Har nettopp vært inne på den siden, og måtte ikke logge meg inn noen plass. Kan gå rett til bestilling der. Har du prøvd flere ganger?
Jente89 ♥ Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hvis du ikke får det til så kan du jo sende dem en mail å forklare problemet
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 jeg har nok vert litt despo og dermed data-grønn...... nå har mannen fikset bestilling, og vi venter på et mobywrap bæresjal i olivengrønn farge:)))) hva skulle jeg gjort uten min elskede??? )))))))))))))))))))) takk til alle dere som har "engasjert" dere i min desperate leting etter sjal;)) hehe;)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Gled deg!!! Akkurat likt som mitt. Supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå