Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 I morgen blir Iver min ett år! Stor og fin gutt på 9,3 kg og 71 cm lang Ikke verst det, med tankte på at han veide 1058 gram når han ble født!? Tankene rundt disse dager for ett år siden er såre.. innlagt på Obs-posten på Ullevål - den fremmede lukta, de fremmede lydene, masse snille men allikevel fremmede menneskene, alle tankene, alle prøvene som ble tatt, besøket på Nyfødt Intensiv avd, all frykten, all spenningen, all uvissheten, og ikke minst alle tårene og sårbarheten... Men jeg greier ikke slutte å grine... For jeg bare tenker på at jeg må på grava med ei rød rose i morgen også.. Vi skulle jo hatt to fine store gutter nå! Jeg skulle så ønske det hadde gått annerledes... Jeg liker ikke disse tårene.. Ønsker ikke å føle utakknemmlighet! Og håper håper håper at jeg klarer å glede meg over - og med Iver i morgen. Og jeg gruer for besøket hos Emil.. greier ikke helt å kvitte meg med tanken på at det vokser blomster på ungen min...
....Hege 69 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer med dagen til Iver! ) Sitter å leser innlegget ditt, og tårene renner...... Husker så inderlig godt den følelsen da jenta mi ble ett år, utrolig mange minner som dukket opp. Du må ha en fryktelig delt dag i dag, vanskelig å sette seg inn i og forstå.... Vel, ville vel egentlig bare si gratulerer med dagen og kos dere så mye som overhodet mulig! )
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Først og fremst gratulerer med dagen til Iver! Håper dagen har gått bra, men får klump i halsen bare ved å tenke på ettårsdagen som nærmer seg med stormskritt. Veien dit har faktisk først og fremst vært veldig tung og lang. Og følelsen av å være utakknemlig kan jeg kjenne meg igjen i! Jeg kan ikke selv sette meg inn i din situasjon, men kjenner meg igjen i følelsene! Lykke til videre!
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer så mye med 1-års dagen, Iver. Ta godt vare på mammaen din, hun er veldig glad i deg Er lov å føle slik, Caker, selv om du er takknemlig over Iver er det lov å savne Emil også. Stå på videre God klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå