*ønsker nr 2* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 var nesten redd for det.. dvs.. han spiste jo, men.. sugde ikke så bekgjærlig som han gjør når han få mm på flaske... fikk mme nå i kveld, mamma sliten, han får ikke ut noe, pumpa får ikke ut no, melk i frysen tar ørtenår å tine i boksene de er fryst i, melka fryst på pose smakte høgg.. og gutten vakke mett! men... han var ikke overbegeistret for mme nei litt deilig syns jeg, selvom han spiste da... det gjorde han jo
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Mange forskjellige mme merke da. Klompen her tar ikke collett, så vi bruker hipp... (lite melk) Pumper som en gal, men får ut bare 80-100 hver gang, og det er ikke nok til han. Bare bra med dere? Lenge siden jeg har sett noe til deg her =) Vært på 6 ukers i dag vi (han er 7 da men) Han var 5340 gram og 57,5 cm lang... Christian da?
Kondis som en murstein Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Snuppa her er heller ikke overbegeistret. Har prøvd å gi to kvelder nå fordi jeg har ytterst lite melk på kvelden. Men det var mer tunga utenfor munnen enn inni munnen, hehe... Sakl også sies at hun sikkert ikke har vært supersulten nå når jeg har prøvd, og jeg fikk tips om å prøve første gangen når hun var skikkelig sulten...
*ønsker nr 2* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 hei.. ja er egentlig ikke så nøye om han ikke er så glad i mme, har jo masse frysemelk i fryse men melka jeg ahr fryst i pose smaker høgg :S men var litt vel sliten nå, så ville jo ikke komme noen ting.. har nok melk til at jeg kunne pumpet ved hvert måltid, en god mengde for å si det sånn.. men han har jo holdt det gående hele dagen de siste dagene så.. hehe ja, er bare bra med oss, han begynner å bli så stor så.. er du på nettby? på 6ukers kontrollen, dahan va 5 uker og tre dager, var han 4360 g, og 53 lang... og var jo liten ved føfdse, 2855 og 48 ang. blitt stor gutt er her hver dag jeg, mens helden jeg skriver no hehe. bare leser.. dere da? alt bra`?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Okay, da så. Så som så med melken her i gården ja, blir nok tomt snart. Men skal prøve å holde på med pumpingen en stund til. Har slettet profilen min på nettby jeg, er bare på facebook for tiden. Er du der så kan jeg jo sende deg pm med navn =) Hihi, nesten like stor på 6-ukers han som Didrik var da han ble født. Var 4160 gram og 51 cm da. Men de trodde jo han var mye større da så skal ikke klage. Skriver lite her jeg også, bare leser. Orker ikke å sitte å skrive hele tiden mer. Jeg som skrev minst 100 innlegg pr dag på bim (nesten i allefall) hihi Alt er bra med oss ja, han er så snill, hvis han er mett og har tørr bleie så er det ingenting i veien =)
*ønsker nr 2* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 jepp, er på facebook... alt er bare bra her og, han har fått det for seg at å være våen og i aktivitet hele dagen er fint da.. to små dupper på en time om jeg er heldig.. ehhe menhan er bare god, gliser som bare det hehe... og kryper.. han forflytter seg masser!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Oi flink han da! Synes Didrik var flink som nesten rullet seg over på magen her en dag jeg hihi! De blir så fort store!! Sover lite på dagen Didrik også, hvis vi ikke er ute å triller laaaaange turer. Sender deg pm jeg =)
*ønsker nr 2* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 hehe.. lettere sagt enn gjort.. du har pm tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå