superk Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Var hos jordmor i dag og hun sa hun skulle bestille tidlig ul til meg. Hvor lenge tror dere jeg må vente på time? Hun sa innen en måned, men jeg håper jo selvfølgelig at det er tidligere. Hvordan var det med dere? Er jo ferieavvikling og alt. Typisk det...
superk Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Og da var du på sykehuset? Jordmor måtte skrive noe brev. Vi dit nå og se! Hehe! Alt skal være bra altså, men pga sa og ingen mens før jeg ble gravid igjen, må vi finne ut hvor langt jeg er på vei.
superk Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Flere? Dårlig med respons på dette. Det er jo så mange som har vært på tidlig ul her som sikkert kan svare meg.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har knyttet meg til et privat legesenter (Aleris) i tillegg til fastlegen. Det er jeg glad for. Ringte kl 8 og fikk ul kl 9:30. Kosta meg 600 men det var vel verdt det Hvis du ikke orker vente, anbefaler jeg at du gjør det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå