Gå til innhold

Desember: Utrolig hvor mye de forstår, disse små

Gjest

Anbefalte innlegg

Gutten sier ikke så veldig mye, men har en rasende utvikling. Men hjelpe meg alt han forstår! Kan si at han skal kaste i bosset, og han gjør det. Sier han må holde seg i gjerdet når han går ned trappen, og han gjør det osv... Jeg er helt imponert!

Og så har han skjønt at når noe gjør vondt, så trenger vi trøst. Og han vil gjerne trøste ofte, så han slår først, og trøster etterpå, hehe. Han er faktisk blitt bedre med slåingen, så håper det roer seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant.

Det er helt utrolig hva de skjønner.

Det morsomste som han skjønner er når han har bæsjet seg ut og jeg spør om vi skal skifte bleie. Da er det enten ja, også løper han ut på badet. Eller så ser han strengt på meg og sier nei og jobber videre med det han driver på med.

Badet skjønner han veldig godt, spesielt nå etter vi er ferdig med badet og har et stort badekar. Og med mye vann og bobler, hyler han av fryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkar òg at karen min forstår mykje nå, men som dei fleste mannfolk har han svært selektiv hørsel.. Og han har funne ut at han kjem langt med e-e-e-e!!! - hadde fleire ord han brukte tidlegare enn dei han nyttar nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så morsomt! På nyåret begynte hun å gå mot badet når vi spurte om hun ville legge seg, og like etter begynte hun å kaste ting i søppelet når vi bad henne om det, Men det var først for noen mnd siden da jeg spurte om hun ville hente seg en banan på kjøkkenet at jeg forstod hvor mye hun forstod!

Jeg fortalte henne at bananene lå i vinduskarmen på kjøkkenet, og frøkna trippet ut dit. Sambo og jeg satt i stua og fniste, og lurte på hva hun kom til å ha med seg tilbake. Og jammen hadde ikke frøkna vært og hentet seg en banan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...