Gå til innhold

Hakeslipp ned til gulvet her..GRAVID??


Skuddårsmamma=)

Anbefalte innlegg

Etter å ha sluttet på p-pillene februar, over 100 dager siden, har mensen uteblitt, og jeg har gradvis begynt å bli mer betenkt ang hvordan vi skulle klare å få en spire. Flere tilfeller av problemer i familien har gjort det at jeg har vært i kontakt med legen, tatt blodprøver og div. Planen vidre var å henvise meg til spesialist i august, dersom ikke noe hadde forandret seg. Og nå kommer jeg til poenget..... Siden vi er prøvere og hadde tenkt oss på fest i helgen, ville jeg ta en test for å være 100% sikker på at det var trygt å innta alkohol. Tok en CB test, og ble helt satt ut av resultatet! Der lyste det 2 klare, sterke treker mot meg, og gjett om jeg var sjokkert og glad!!

Hadde virkelig ikke ventet dette resultatet, og har fortsatt problemer med å skjønne at det er sant! Har testet 3 ganger, 1 på morgenen og 2 på kvelden, alle positive! Må jo være gravid da?? Men har jo ingen anelse om når dette har skjedd... Håper bare spiren sitter. Litt redd for å forlate dere enda, må få det bekreftet først! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk,takk!! :-) Er så glad, men også bekymret for at spiren ikke fester seg. Antar at det måtte ha skjedd ganske nylig, men er absolutt ikke sikker! Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå...så koselig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grattis så mye m den lille spiren!!!! dette va morro.

 

kose deg masse m den voksende magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!! Godt å ha noen å dele nyheten med, og alt det som kommer!!

 

Lykke til videre til dere alle!

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om strekene er sterke,så har det hvertfall ikke skjedd sååå nylig;o)jeg hadde svake streker i ei uke før de virkelig begynte å synes jeg..da var jeg vel 6-7 uker på vei..sikkert en 5 da jeg testa første gangen og bare fikk en svak strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, ja har jeg kanskje kommet litt på vei allerede da! Jeg håper det! :-)

Takker for svar og deling av erfaringer. Førstegangs jeg, så det er mye å lure på! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...