Gå til innhold

Når på kvelden hopper dere til køys? Er det bare jeg som bruker kvelder til å rydde etc?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer,,,

Christina er i seng mellom 7-9 engang...jeg brude selvfølgelig lagt meg samtidig for og være mest mulig uthvilt dagen derpå...men jeg legger meg som oftest ikke før 11 tia jeg...liker å rydde/vaske om kveldene "støv på hjernen" :-)

Så treger jeg neste morgen klokka 7-8 når lille jenta våkner...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, akkurat sånn er jeg og!! Bare at jeg er ofte ik i seng før 12! Trøtt som et uvær om morgenen, men hater å stå opp til gårsdagens rot.. :) Vil ik legge meg kl 20 heller, må ha litt tid for meg selv, se frustrerte fruer etc..

:)

Skrevet

jeg bruker å sitte på dib jeg, hehe. slapper av, ryddinga kan jeg ta senere:P legger meg ikke før i 12-tida, gjerne litt senere også :S snuppa våkner tusen ganger før den tida, så det er liksom ikke noe vits i å legge seg.. er ikke mye uthvilt om morgenen nei!

Skrevet

Det er nok ikke bare du nei:-)

Legger meg sjelden før 01, har alltid vært glad i å få kvelden med meg.

Sjelden jeg rydder og vasker, slapper bare av egentlig. Trenger ikke like mye søvn nå som før, så jeg prioriterer å kose meg noen timer framfor å sove.

Skrevet

Jeg legger meg også rundt 23, for det blir jo litt å gjøre med en liten baby i huset. Men hun sover heldigvis godt om natta da, så jeg får ca 8-9 timer søvn tilsammen.

Skrevet

hehe godt og høre:-) jeg er vel litt utsjemt med at lille jenta sover 11timer per natt.!!:-) men søren om jeg er trøtt som ei fele neste morgen uansett !

Skrevet

Det verste er jo at mens jeg holder på med leggingen er jeg trøtt som en strømpe! Lillegutt legger seg stort sett mellom 19 og 21 en gang, og nesten hver kveld tenker jeg at "i _kveld_ skal jeg være smart og legge meg tidlig, bare gå og stelle meg med en gang han har sovnet!" og å finner jeg bare noe jeg _må_ gjøre på veien... Plutselig er jeg lys våken og klokka blir rundt midnatt før jeg kommer meg i seng:) Men jeg trenger så sårt litt "voksentid" også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...