Gå til innhold

Et tykt, deilig, mykt leketeppe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg lett og lett etter leenge, men finner ikke et sånt jeg vil ha.

har dere noen tips?!

Ser altså etter et mykt og deilig "leke"teppe, eller pledd som babyen kan ligge på, og som ikke er så stort, kanskje sånn 1x1 meter eller noe. Ser liksom for meg et vattert -sånn som sengetepper er- teppe med sømmer i.

Har vært i mange babybutikker, men de har ikke..

Noen tips noen?!

Skrevet

Rørospledd! De er store, myke og av god kvalitet!

(men ikke spør hvor de selger dem ... husfliden kanskje ??)

Skrevet

og når jeg leser skikkelig ser jeg at du ikke ville ha et stort et ...

Skrevet

hihi nei, har liksom sett det for meg -men i tankene og ikke i virkeligheten ;) rørospleddene, er det de tykke ullpleddene? veldig deilig de altså, men skulle gjerne hatt i bomull og litt mindre så man kan ta det med seg hit & dit..

det er noe ala dette jeg er på jakt etter, men vil ikke kjøpe på nett..

http://www.mortil3.no/shop.asp?p=12657626&imgGallery=2&imgActive=bilde1

Skrevet

du kan ikke bare sy selv? eller få noen til å sy for deg. jeg vet akkurat hva du mener. og mamma sydde sånne selv til min bror og min søster. kjøpte bommullstoff med fint mønster på. la vatt inni. og sydde rundt figurene på stoffet. sånn at hun fikk de sømmene du snakker om.

Skrevet

Vi kjøpte et til guttunger på 1x1 m som passet akkurat i lekegrinden, det var tykt vattert og viss jeg ikke tar helt feil kjøpte vi det på jysk.

men du kan jo sjekke katalogen på www.jysk.no

Skal sjekke litt på internett for deg.....

Skrevet

De har ett i barneavd. på Ikea, vattert teppe i bomull. Ca. 70X100cm.

Skrevet

oioi, både ikea OG jysk -det har gått meg hus forbi gitt.. da må jeg titte litt....

Skulle gjerne ha sydd selv jo, men eier ikke det talentet dessverre ;)

Skrevet

Takk!!

På jorunns..var det veldig mange fine!! skulle gjerne ha funnet en butikk jeg kunne ha kjøpt i, men får titte og se litt til..

takk for tips =)

Skrevet

Rørospledd har faktisk noen hendige og pene barnepledd, fåes på Husfliden.

Skrevet

Ser du bor i oslo så du har kanskje muligheten for å ta turen til Jorunns.. dette står på hjemmesiden demmes

"Vi har visningsrom på Sjølyst Plass 2 på Skøyen i Oslo.

Ønsker du eller sammen med noen venner å komme på visning hos oss er dere hjertelig velkommen. Om du ønsker å ta turen innom på dagtid eller kveldstid er opp til deg. For å avtale tid, kontakt oss på e-post: [email protected] eller på tlf .: 40 222 600."

Skrevet

oi, så flott da, det så jeg ikke. Takk for hjelpen du Ü

Skrevet

jeg kjøpte et slik et på barnas hus på alnabru, for et par år siden vel og merke. Det er kjempesøtt, med litt duse farger. Jenta mi bruker det enda, hun er tre år. Det er av merket WHEAT, og fantes i small, medium og large om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Med "slik ett" mener jeg vattert teppe, ikke rørospledd. Sånn for å unngå misforståelser... Og prisen var et par hundre-på tilbud tror jeg.

Skrevet

Eg fekk et deilig deilig babyteppe fra min svigerfar, som han hadde kjøpt på www.thermoas.no !

Fant ikke pleddet når eg var inne og kikket, men det er ull på ene siden, og bommull på andre siden, og kjempedeilig...

mjukt og godt, og varmt... deilig å ha alleveier.... men jeg aner ikke prisen....

Skrevet

mener Galtung har noe slikt i enten blått eller rosa...

Skrevet

Vi kjøpte et på Princess med forskjellige applikasjoner på. Veldig søtt og mykt.

Skrevet

Takk jenter!

Nå burde jeg klare å finne et pledd ;)

Skrevet

Har du skjekka på finn.no da,står flere til salgs der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...