Pudding06&Spirepire Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har en BRIO kombi vogn hvor kalesja nå "glir" 3-4 hakk bakover, dette er skikkelig ræva.. Noen flere som har "jalla" kalesje?
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jepp, det er skikkelig irriterende!! Mannen min har festet det på nytt flere ganger, må faktisk gjøre det nok en gang her. Angrer veldig på den drittvogna der ja... (
Pudding06&Spirepire Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Ja, fasika assa..strammer før tur og rusla bort i gata og så er den like ræv igjen... Har jo ellers vært SÅ godt fornøyd, så dette trekker helhets inntrykket LANGT ned....
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har å brio kombi vogn. årets modell. men er ikke plaget med kalesja på den nei. Er jo sånne låser på hver side av kalesja på mi i allefall:) men når jeg legger vogna sammen å dytter kalesja helt bak så går den lengere ned, å da må jeg ta den helt opp før å få den fram igjen. hmm, dårli forklart kanskje:P
Pudding06&Spirepire Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Har også disse låsene, men de er jo bare til pynt... (d sa selgeren") Så de har ingen funksjon...
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 jeg er kjempe fornøyd med mi da. låsene fungere supert her. å vi bor lengst nord i norge (bortsett fra svalbard da) å her er det ganske vindsterkt til tider. ingen problem med mi som sagt:)
vilværeanonym Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 jeg også har brio vogn, men du kan ta en liten unbraco nøkkel å skru på innsiden av kalesjen. er på en svart runding eller lignende.. jobbet i brio butikk for mange år siden og da var det vanlig å sjekke vognen etter ca 6 mnd bruk og da feks feste kalesjen var svært ofte. Men irriterer meg grønn over dette selv, er svært dårlig av brio!! men et tips vertfall...
Pudding06&Spirepire Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 Har gjort dette, men siger ned etter 5 meter spasering...
vilværeanonym Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 da må det være noe galt, har fikset min for 1 mnd tid siden.. GÅ Å KLAG!!!! d hadde jeg gjort.. har 2006 mod og fotbrettet detter ned av ingenting her... neste barn tror jeg får ny vogn teutonia
Pudding06&Spirepire Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2007 Kjøpte vogna i Sverige, men d funker vel å stikke innom en butikk som selger BRIO? ...kanskje..?
Bellanotte Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har brio kombi 2006 modell og har ikke hatt noe problem med kalesjen. Den er faktisk den beste kalesjen jeg har hatt på noen av vognene mine. Men mitt teleskop håndtak begynner å bli litt trått og justere høyden på, er det noe man skal smøre med noe kanskje?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 20. juni 2007 #12 Skrevet 20. juni 2007 jeg er fornøyd med mi vogn jeg:)
Mamma med to søte små Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Bellanotte! Du kan prøve å spraye litt silikonspray der du regulerer håndtaket. Det pleier å funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå