Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 han vil kalle lille gutt for Tobias. Jeg VET det er meget poppis og alt det der... Jeg vil kalle han for Felix, men sambo HATER det navnet dessverre... vi er i en skikkelig "knipe" for han har forelsket seg i navnet. jeg syns det er fint, men er redd for at han skal havne i klassen med mange andre som heter det... ser på ssb at det er på tur nedover, emn ligger på 7 plass tror jeg over mest pop navn. hva mener dere? Kom gjerne med forslag til gutte navn også... vi SLITER:)
Nummer tre <3 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 jeg syns også felix er et veldig fint navn... hva med mateus, kasper, ludvig eller albert... Navn er VANSKELIG.. ikke lett å bli enig om sånt!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 sambo likte ingen av de navnene . (PHU) han er altså såå vanskelig når det kommer til navn altså... Fikk han egentlig på troen på Bendik, men så ombestemt ehna seg plutselig... hva enker du om tobias da`?
Lykkeligmammatiltre Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Tobias er jo et veldig fint og ordentlig navn=) liker det godt! Men er dumt hvis det er skikkelig poppis navn, men du sier jo at det er på vei nedover ;-) noe som kan være litt bra! Liker du det godt da? Felix er litt kult men litt hunde navn! Hehe, kanskje ikke så ordentlig navn som Tobias! Hvis du ikke liker Tobias veldig godt så syne jeg dere skal finne et annet, begge må jo være enige! Lykke til med navn! Dere finner nok ut av det!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 jo jeg syns tobias er fint for all del. Kan se for meg at ungen heter det.. men vil liksom ha et litt spesielt navn også... spekulerer på mellom navn så hvis noen har forslag så kom med de?=)
Vipsenmamma Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg ville ikke valgt Tobias eller Felix. Begge er meget populære for tiden og det kryr av smågutter med de navnene. Hva med Torkil Torjus Tord Tormod Torbjørn Frikk Finn Filip Øyvind Jørgen Endre Sivert Gard Are Dag Olav Arthur Sverre Peder
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 kan ikke akkurati at det kryr av folk som heter Felix når det totalt er 731 som heter det... men tobias derimot.. sambo argumenter med at han ikke kjenner noen som heter det, og det må jeg også innrømme. vi har også prøvd å føle med i avisa, og har heller ikke sett noen der.. meeeennn. *usikker* sivert =)
godiva med 3 gull Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Synes ikke tobias er fint i det hele tatt.. Tobias i tårnet.... nei. pluss at det av en eller annen grunn er blitt pop... ja ja. Men nå liker jeg ikke navn i den gaten. Liker Felix da!!!
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Mannen min liker også Tobias, men jeg er ikke helt overbevist. Som deg synes jeg det er litt for poppis. Tobias er på vei nedover da, så det kan jo være at han slipper å ha mange andre i klassen som heter det. 13 av 1000 gutter som fikk navnet i fjor. Egentlig tror jeg ikke det vil være noe problem for gutten deres å dele navn med en del andre. Barn kan jo bli bestevenner bare fordi de heter det samme! Så spørsmålet er vel mer om dere vil ha en sønn som heter det samme som "alle andre". Og dessuten er det jo best om dere finner et navn dere kan være enige om, uansett om det er poppis eller ikke. Synes du skal lage en liste over navn du liker eller synes er ok. Gjerne en ganske lang liste. Så kan du be han peke ut de navnene han synes er fine. Ikke skriv Tobias eller Felix på lista, for de har dere jo allerede snakket om. Kanskje dere finner frem til noen andre navn dere liker? Jeg gjorde det til mannen min, og vi fant frem til en del nye alternativer. Lykke til!
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Jeg synes Tobias er nydelig, har en gutt selv som heter det. Han er 12 år og aldri vært plaget med at mange andre heter det. Vet det er blitt mer populært de siste årene, men burde ikke være SÅ mange som heter det da... Felix er litt tøft, men vet bare om katter som heter det og da blir det litt rart... Velg det dere synes er fint, dere vil ikke angre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå