liljepike med spire:) Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Kan jeg spise reker når jeg går gravid? skal på ferie neste uke å det jeg gleder meg mest til er å sitte ved kaia å spise reker:) det er vel ikke nei-kost for gravide???
Happy H Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 så lenge rekene e ferske kan du bare spise!!!=) Kose deg masse..hørtes kjempe digg ut!!! neimat for gravide e feks blåskjell som kan være giftig, innmaten på krabben, altså d mørke inni skallet. alt d hvite kjøttet kan spises!!!
Nr2_04jan08 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Reker kan man visst spise med god samvittighet. Jeg spiste reker med førstemann, og har også spist reker i dette svangerskapet. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Reker er noen av de første i næringskjeden, så de inneholder lite gifter iforhold til større fisk. Reker er sunt, inneholder masse gode næringsstoffer. Men man kan jo være obs på hvor de kommer fra, Oslofjorden eller veslandet? Ikke godt si hvor havet er giftigst!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Kan man ete reke i lake og? altso, coop reker i lake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå