Gå til innhold

Ja da har jeg brukt 280kr på seaband og ingefær kapsler......


*Vetlis*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he.. Huff jeg må virkelig si at jeg føler med deg! Om ikke lenge er du kvitt den forb....... kvalmen, men når det står på som verst føles det ut som om det aldri vil ta slutt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...uff då vetlis, d va kjipalus!!!

får håpe kvalmen snart slipper taket, veit kossn d føles e nokke drit!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe skikkelig møkk, men vet at om den hadde forsvunnet helt, så hadde jeg sikkert bekymret meg i steden hehe!

Foressten de bånda stopper jo nesten blodtilførselen min :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he...d e alltid noe å bekymre seg for..

 

tror eg ska droppe de båndene om de stopper blodtilførselen,hørtes ikkje nokke særlig ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg prøvde de båndene forrige gang jeg var gravid, og de hjalp ikke en tøddel, og denne gangen tar jeg ingefær, men jeg synes ikke det hjelper noe heller jeg, så jeg får vel heller bare gå rundt å være kvalm. Heller det enn å ikke være gravid i det hele tatt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vetlis!!!! Kva merke ingefærkapsler kjøpte du?? eg kjøpte og på pakken stod det mot reisesyke og morgen kvalme, og inni stod det at det var i samråd med lege..Merklige greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kjedelig med dennne kvalmen ja.

Kjøpte Postafen etter å ha vært hos legen, hun sa det var greit med 1-2 når det var skikkelig ille, på apoteket hadde de ingefær,men ho i disken sa jeg måtte ta de i samråd med legen først.

På helsekosten hadde de slike ingefær-tyggetabeletter, og de virket hvertfall på meg, de seaband funka heller ikke på meg.ikke de vanlige ingefærtablettene heller. prøvd det meste for å slippe kvalmen, hehe, så ble jo kjempeglad da de tygge-ingefær hjalp.phuh !!

Tror det er endel forskjellige utgaver av ingefær,så sikkert smart å undersøke før man tar de,siden det hun skrev over her også var slik i samråd med legen !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trying med spire 29.02.08!

Jeg kjøpte den på apoteket som heter bare Ingerfær (zingiber Officinale) 400gr.

 

Jeg velger å stole på helsekost damen og apotek damen, de sa det var greit :-)

Men enig med deg, utrolig rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man kunne solgt sukkerpiller til kvalme gravide for 100kr kapselen, å gjort stor suksess, vi er villig til å prøve det meste for å slippe unna kvalmen desverre :-( Å jeg tror det er mye tull ute på markede, som sikkert virker på noen ( de som tror på det). Men for skeptikere som meg hjelper det kun å sove over hele kvalmen hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...