Gå til innhold

Hvordan ligger dere ann iforhold til vekta???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har lyst til å brenne hele vekta jeg.. var nede slik at jeg hadde 5 kg to go, men nå har jeg gått opp igjen slik at jeg har 11 kg to go.. har vel egentlig ikke gjort alt for mye med saken, men litt har jeg prøvd. er vel litt for glad i cola og potetgull.. magen er bare skinn,men plages med ræva og lårene. La vel på meg 22 kg under graviditeten.

elendig! har ikke gått ned noe siden før påske.. Står stille på 70 kg.

Jeg veide 63 da jeg ble gravid.SKAL ned igjen.

Skal melde meg på ett Libra-Kurs til høsten.Blir kanskje mer motivert når jeg må på veiing.hehe..

Har veid 70 kg før da jeg var 18, da gikk jeg ned på 3 mnd.Men nå er det jo så mye good mat med samboern..grilling osv..

Leste om Mona Grudt som fikk baby etter jul engang.

Hun skulle gå ned alle kiloene, for hvis man tenkte at man måtte ikke godta de ekstra kiloene pr barn..

hvis de 5 siste kg er jo naturlig fordi man har fått ett barn>" så blir det 5 til kg på neste barn,og 5 etter der..så veier man plutselig 15 mer etter 3

barn..hjelp!

Er jo en grunn til at de fleste over 40 år er overvektig..Synes alle mammaene er litt lubne..

Jeg vil ikke bli sånn.. !

Puppene er ett annet kapittel.. Har ønsket meg nye av samboern etter jeg er ferdig med å få unger ;)

Annonse

Jeg gikk ned masse rett etter fødselen, men har stått stille leeeeeeeeeeenge... Men nå ser det ut som det skjer noe igjen.. Har enda 12 kg igjen jeg da.. Veide 59 før jeg ble gravid, og gikk opp til 86.. Litt av det var pga svangerskapsforgiftning.... :-)

....helt krise, her. Gikk opp 27 kg!!!! Har ALLTID vært tynn, men nå har hoftene (altså skjelettet) blitt mye bredere og jeg kommer IKKE inn i gamle klær. Pluss at puppene er MEGASTORE (GG cup)....og vi skal gifte oss om en måned...snufs!!!

Er 6 kg fra normalen, og det har IKKE skjedd noe de siste to mnd.((

Jupp, den står bom stille her også. De 8 kiloene jeg veide ekstra da jeg kom hjem fra sykehuset er der enda. Jeg har hatt en ENORM appetitt etter fødselen så jeg skjønner jo hvorfor kiloene ikke raser av meg. Jeg har så vidt begynt å trene litt igjen så jeg håper at det kan hjelpe til med i hvert fall få strammet opp buddhamagen min og mammarumpa:)

Nja. Jeg er tilbake på mine 64 kg (er 170 høy). Og dit kom jeg for ganske lenge siden.

MEN!!! Det betyr IKKE at jeg har fått kroppen min tilbake. Heldigvis nok til at jeg så gri ut i brudekjolen jeg kjøpte da jeg var 8 mnd på vei, men magen ser helt jævlig ut i speilet.

Annonse

jeg skal melde meg på Libra kurs til høsten..Har hørt det er kjempebra..så blir man litt ivrigere når man skal på veiing hehe..

Gidder liksom ikke gå inn for å slanke meg på egen hånd,behøver ett spark i ræva ;PP

Har 7 kg igjen,til jeg er tilbake i normal vekt,63 kg.Veide 90 kilo dagen før jeg fødte!! Grøss

Er nede på førgravid vekt, men den var høyere enn jeg vil. Hørte man raste ned i vekt ved amming, hohoho - ikke skjedd en dritt her siden to uker etter fødsel. Står bom stille på 72kg - burde strengt tatt veid 65 med mine 165cm over bakken :(

Jeg la på meg 12kg og de forsvant på 2 uker, så vekta er omtrent som før. Men kroppen er litt dvaskere ja, særlig magen. Men kommet godt i gang på Spenst nå, så begynner å føle meg ganske fresh jeg :D

Problemet mitt er at jeg blir så innmari gomsete av å gå hjemme. Vandt til å løpe rundt på jobb jeg....

Før-gravid-vekt: 60 kg

Høygravid-vekt: 75 kg

Nå: 55 kg

Jeg er 170cm høy, så burde vel veie litt mer, men...

Huff, jeg sliter med å holde vekta oppe, det er ikke gøy det heller. Selv om det for noen kan virke som et luksusporoblem, er det ikke alltid gøy å få høre: oj, nåå var du blitt skikkelig tynn!

Jeg har ikke veid så lite på mange år...Ligger ca. 6 kilo under det jeg veide da jeg ble gravid. Spiser som en hest, og gjør ingen ting for vekta, men kiloene renner bare bort. Har ei veldig aktiv datter som jeg føler "spiser meg opp" innimellom da, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...