010307+180209 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har brukt babybjørn sin bæresele til nå, men begynner å bli tungt til ryggen kjenner jeg, også blir den ikke brukt så ofte da jeg ikke føler jeg får til å bevege meg så godt med henne i den. Hva anbefaler dere som man kan bruke til de er ganske så tunge. Har sett på tettinntil, men vet ikke om jeg ble så mye klokere egentlig...
Lille søtnos Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har kjøpt en babyhawk mei tai fra lotusbarn. Den er enkel å bruke og får plass i stellevesken min slik at jeg alltid har den tilgjengelig. Gull verdt hvis man plutselig endrer planen og trenger noe annet enn vogn, eller om babyen ikke vil sove i vognen. Jeg syntes også det var vanskelig å velge, men kjenner 3 stykker som har mei tai og er veldig fornøyde. Den ene har en gutt på snart 3 år og hun bærer ham på ryggen, så den kan nok brukes lenge.
Murmeline Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Babyhawk mei tai!!!!!!!!!!!!! Den kommer i to str, den største tror jeg passer fint for de som har vokst fra BB. Dette mener jeg er den beste mei taien å få kjøpt; god polstring til mor, fin løsning i nakken til babyen, og masse flotte farger. Egen nettside også for inspirasjon, og fåes kjøpt via norske nettbutikker.
melinda Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Eller en ergo-bæresele om du ikke ønsker lange stropper som må knytes. Kjempebehagelig for store og små.
010307+180209 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Har du adressen til denne nettsiden?
Murmeline Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 prøv babyhawk.com du og ei over nevner at de kan kjøpes gjennom lotusbarn.
Nysgjerrige Nils Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Kan ungen sitte vendt bort fra mor i slike seler? Snuppa mi elsker å se på det som skjer...
010307+180209 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 Det lurer jeg også på, hun blir litt irritert når jeg prøver å snu henne inn mot meg, vil se!
Lille Kamille Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 De kan sitte på ryggen, og da har de full oversikt over hva som skjer. Ellers venner de seg fint til å sitte mage mot mage også. Dette er mest ergonomisk riktig, også ved bæring i Baby Bjørn.
Maisie Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Anbefaler mei tai også. Har en babyhawk som vi er veldig fornøyd med. De sitter vendt mot deg i den, og kan brukes på ryggen også. Det kan lett bli for mange inntrykk når de sitter utovervendt. De får med seg ganske mye av det som skjer rundt dem selv om de sitter innovervendt, og kan da snu seg mot deg når det blir for mye. Og så er det fint å sovne i den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå