Blåttkryss Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror ikke jeg fikk postet dette spørsmålet i sta, så prøver igjen... he he.. Jeg skal på ferie til danmark og jenta er 8 uker... Hva skal jeg huske å pakke?? Klær bleier kluter og håndklær bleieutslettsalve reiseseng vogn insektsnett paracet i stikkpiller febertermometer mer dere kommer på?
Blåttkryss Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2007 ingen som har noe å legge til? Sikker på at jeg glemmer masse viktig i ammetåka mi..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Vi drar på ferie til Danmark neste lørdag . Guttane våre er 2 1/2 år og 4 mnd...... Jeg skal kjøpesånn strandtelt til lillebror. Da ligger han i le for vind og i skyggen. En sommerdyne som han kan ligge på ute på stranda. Vippestol. Mange helsetepper. Flaske og pumpe , sånn at noen andre som er med kan passe barn mens jeg leier meg hest : )) Dyna hans og sprinkelbeskytteren. Tar med mest mulig av det han har i senga si sånn at det er noe kjent for han når han blir lagt.... Selvom det da er en fremmed seng blir det som å bli lagt hjemme for han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå