Mor til en stor og en liten Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Skal vi ikke ha et treff snart? Jeg fikk ikke vært med på første møte 31. mai, men sitter og håper det blir treff snart slik at jeg får treffe dere andre :-)
vårmamma Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 ja, hadde vært artig med et nytt treff. Er det ikke noen flere oktobermammer som har lyst å møtes i sommer??
kruttinne Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg kunne gjerne tenke meg det! Jeg fikk ikke vært med på den første jeg heller, men vil gjerne være med om det blir en gang til!
Dorothee Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Hei, Jeg vil gjerne treffe andre Oktobertermammaer! Jeg er fra Nederland og fødselstermin er 7.oktober. Det er hyggelig og snakker med andre graviddamene i Norge! Dorothee
Ioren Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg vil også være med hvis det ikke blir når vi er på ferie da =) Bor rett utafor Oslo jeg da, på Lørenskog..
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har termin 1 oktober. Så for alt det man vet, kan jeg kanskje bli en september mamma. Men holder holder meg på oktober siden:) Jeg fikk vert med på okt-nov treffet på løkka. Men hadde vert koselig og fått ordnet ett treff til:) Noen forslag om hvor og nå? Helst ett sted med gode stoler/seter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå