Gå til innhold

Moyra! hvordan gikk det på ny ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

alt gikk strålende:) Den var så fin. Aldri sett en så fin bebis før.. tihi ( sier vel alle vordende foreldre) Alt stod bare bra til og det viste seg at jeg var 21+1 uke på vei. Det vil si at jeg har termin 1 november. Ble sånn midt i mellom:)

Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønnet, men både jeg og sambo syns vi så en liten dings mellom bena når den skrevet for oss.. tihi.. Blir morsomt å se når den kommer om vi hadde rett... Magefølelsen har vært gutt hele tiden, men blir glad uansett hva vi får. Håper bare på et friskt barn.

vi ville ikke vite kjønnet, og vi hadde bestemt oss for å ikke se etter, men under undersøkelsen så la den seg rett mot oss og skrevet med bena, så vi så rett på en liten klump (tror vi) Vi snakket hvertfall om det etter undersøkelsen at vi begge trodde vi hadde sett noe, og at vi antok at det ble en gutt, men vi er jo langt ifra sikre.. Kan jo bare ha vært navlestrengen eller noe som lå i veien.. Vi har jo ikke trent øye til å tyde UL-bilder, så det kan jo hende at vi er helt på bærtur..

Var du med på treffet på Egon forresten?

var ikke med! det var så varmt den dagen, og beina mine hovner så mye opp i varmen, at jeg rett og slett ikke orka! hadde veldig lyst da! så skal komme på treff i august! uansett hvor mye vann som samler seg i kroppen! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...