ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 dere som har elastisk bæresjal... hvilket valgte dere? og hvorfor? er det egentlig så stor forskjell, eller er det bare design som skiller de fra hverandre? og lengde kanskje..? hvor langt bør jeg ha? ) lyst å bestille med en gang jeg, så blir kjempe glade om dere orker å svare dere som vet:)))
jubaloooo med to stk Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 hei, jeg kan ikke gi deg så mye råd men her er mitt valg og hvorfor: kjøpte elsatisk bæresjal fra Looma (sino). Kjøpte det fordi det var anbefalt fra flere bærefantaster på tettinntil.Det er greit å knyte (bruksanvisning er med), ikke vanskelig i det hele tatt. anbefalt fra nyfødt til ca 1 år. De som er mer innpå dette enn meg skrev så at mange går over fra elsatisk til andre typer når babyen blir tyngre (over ett år). Min baby er bare 2,5mnd, og trives i bæresjalet, ender alltid opp med å sovne etter en liten stund så kan jeg farte rundt å gjøre det jeg skal:)
ScaryMama Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Moby wrap er veldig bra og enkelt for nybegynnere. Jeg brukte mitt mye før Nikolai ble for tung!
Maisie Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Har også Moby wrap. Følger med bruksanvisning for hvordan du skal knyte. I og med at sjalet er elastisk, trenger du ikke å knyte det opp og på igjen hver gang du tar babyen ut av sjalet. Lillegutt trives godt i sjalet, har sovnet i det og. Skal nå gå over til vevd sjal, siden lillegutt har blitt litt større og tyngre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå