Fomle med nurk! Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har en gutt på en måned, og sliter med sopp i bleieområdet. Har brukt canesten enstund, da forsvant det. Nå har vi hatt ett opphold med det en uke, og soppen kommer tilbake. Hva gjør jeg??? Kan vel ikke fortsette med canesten lenge?? bruker frottebleier med gassklut inni. Har kjøpt silkeinnlegg som skal hjelpe, men ser ikke sånn ut.. Noen tips?? vil virkelig ikke slutte med tøybleier...
=)Line Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 På hvilken temperatur vasker du teybleiene? Kan det hjelpe hvis du kjører dem på kokvask ei runde? (Godt mulig du allerede gjør det altså, var bare en tanke..) Vet noen som klipper fleecepledd opp i biter og legger fleece nærmest barnets hud. Blir tørrere da, og dermed mindre populært for soppen. Anbefaler ellers tettinntil.com sitt bleieforum! Massevis av eksperter på tøybleier der. =)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 da jenta mi hadde sopp sa legen at jeg måtte behandle puppen min , munnen og baken på jenta for det blir en vond sirkel som man ikke klarer å bryte før alle områder er behandlet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå