Gå til innhold

Malimali

Vilde78

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Malimali!

Har du vært på ordinær ultralyd ennå? Hvordan gikk det? :-)

hilsen Vilde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Vilde!

Jeg var i dag! kjekt!!!! Ble satt tilbake over ei uke!!! Det var litt kjedelig. Så nå er termin 28. november. Alt bra med den lille. Herlig å høre.

Vi fikk ikke vite kjønnet. Babyen lå og krysset beina og NEKTET å vise oss noe.

Da blir det nok en UL hos en privat gyn, ja:-) Tror jeg.

Skrevet

Så flott at alt står bra til med babyen!! Det er bare så herlig å se den lille der inne! Kjedelig å bli skrudd tilbake, det skjønner jeg godt. Jeg ble skrudd litt fram, var veldig glad for det. Synd babyen var så sjenert da, er jo veldig spennende å se om det er gutt el jente :-) Jeg har også vurdert privat gyn og 3D ultralyd. De får jo fram så fantastiske bilder! Da får dere ihvertfall sikkert se kjønn! Men er nok sjarmerende og ekstra spennende å ikke vite det også, for de som velger det.

Jeg skal forresten også på ultralyd imorgen, skal sjekke livmorhalsen. Har hatt utrolig mye kynnere i det siste, så jordmoren henviste meg sånn i tilfelle det er fødsel på gang. Tror nok det blir en delvis sykemelding uansett sånn at kroppen får roet seg ned litt. Lillegutt stortrives tror jeg, sparker fotball på ribbene mine :-)

Kos deg videre med lille-bebisen og sommeren !

Skrevet

Godt å få sjekket alt Vilde. Sikker på at det går fint. Godt at de hører på deg og sjekker det i hvert fall.

Morsomt å høre at den lille sparker... venner meg ikke helt til det jeg. Har ikke begynt å sparke her ennå (tror jeg), så det føles fremdeles helt fjernt at den lille snart skal gi lyd fra seg. :-)

Gleder meg.

Lykke til i morgen. La oss få vite hvordan det går.

Skrevet

Sparkinga kjennes i begynnelsen mer ut som luftbobler spør du meg! Så hvis du føler du har veldig mye luft i magen, så kan det være den lille som turner rundt inni der :-D

Skal la høre fra meg i morgen ja! Er ikke så bekymret, men greit å få sjekket det ja.

Skrevet

Hei Vilde,

er alt bra med lille-prinsen?

Har dere funnet navn forresten?

Skrevet

Hei igjen! Alt var bra med lillegutt idag! Legen så ikke så mye på han da desverre, han var mer opptatt av livmorhalsen. Den var visst akkurat sånn som den skulle være,så alle kynnerne hadde ikke hatt noen negativ effekt heldigvis. Ingen fare for for tidlig fødsel! Jordmor anbefalte sykemelding likevel, ihvertfall delvis, og jeg føler meg ganske enig. Er veldig sliten av å jobbe fullt, jobber i helsevesenet med rehabilitering, kan være ganske tungt til tider. Føler meg ganske utslitt. Håper fastlegen er enig med meg ang sykemelding, skal snakke med han imorgen.

Vi har funnet navn som vi syns er fint ja, men vi får se om det passer på gutten når han kommer ut, hehe!

Har dere tenkt på navn? Dere må jo foreløpig ha både gutte og jentenavn-alternativer :-) Har du kjent litt liv ennå? :-)

Skrevet

Å så godt da! Hadde jo regnet med det, men gøy å høre at alt er fint likevel:-)

Sikkert lurt å kule'n litt ned nå, slik jordmor sa.Jeg merker at jeg jobber altfor mye ift formen. Jeg er jo i utgangspunktet i storform, men om sen-ettermiddagen er jeg fullstendig tappet for energi. Litt kjekt å kunne være sosial også.

Vi har bare jentenavn "klart"; Nora. Det er oppkalling og vi kommer nesten ikke unna. Mange som har fått det navnet i det siste, men det får være:-) Vi liker det. Guttenavn har vi ikke kommet frem til noen potensielle. Det kommer vel:-)

God natt Vilde!

Skrevet

Hei.

Så dum jeg er . Spurte om det samme:-)) Nå fikk jeg jo svaret:-)

Blingset litt tror jeg siden jeg ikke så det.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...