Gå til innhold

Voksing av bikinilinja?


StoltMammaForFørsteGang

Anbefalte innlegg

Hei. Vokser dere bikinilinja nå som dere er gravide? Tenker på om smerten kan påvirke på noen måte - er jo så j.... vondt! Men ufatteli effektivt! Har en del hårvekst, og det er så tungvint med barbering nå på sommeren når en i større grad har behov "for å se bra ut" hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg også lurt på.... Hårfjerningskrem tørr jeg ikke bruke av reddsel for de sterke kjemikalene.

Har ikke brukt voksing enda, men har som deg masse hårvekst og kunne tenke meg å ikke øke hårveksten med å barbere meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare høvelen jeg. Tør ikke bruke voks itilfelle masse kjemikalier. Et vondt tips som også er tidkrevende...:) er å nappe ut med pinsett. Det er fælt, men håret blir borte i 1 uke. Det kan jo hjelpe bare å ta litt, så blir ikke hårområdet så veldig stort for høvelen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilator funker jo her også, dersom du biter tenna litt sammen. Jeg synes det går greit, og tror ikke smerten påvirker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, tror jeg leste et innlegg på baby verden om ei som brukte hårfjerningskrem å skrev inn til jordmor. hun sa det ikke var så farlig fordi det er så små mengder kjemikalier, men dette var et engangs tilfellet. Voksing derimot tror jeg ikke er noe farlig er ikke lange tiden voksen er på så det er ikke mye stoffer som rekker å bli tatt opp. hmmm mye man skal tenke på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste salonger bruker honningvoks, og voksing er absolutt ikke noe problem når du er gravid. Det eneste er jo at vi blir mer følsomme når vi er gravide så ja det gjør nok JÆ... vondt.

 

Enig at det er mye kjemikalier i hårfjerningskrem, men det er bare å vokse ivei.

 

Hilsen Hudpleieren

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epilator i bikinilinja?! Det hørtes ut som hittil uante smerteopplevelser!! Er det like vondt som det høres ut som? Jeg bruker jo epilator på leggene, men i skrittet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent like ubehagelig som voks.......... ikke godt. Kanskje voks er litt bedre siden det går så kjapt når du river av strimlene. Men det gir jo langvarig resultat uten pigger eller kløe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...