Gå til innhold

Bekymra og dårlig samvittighet!

Anbefalte innlegg

Var på gård med bhg i dag og ble m på en tur m hest og kjærre, Tenkte d går bra var jo på ul i går og alt sto bra til m lille nurk, den ligger jo godt beskytta! Men når jg gikk på do når vi kom tilbake til bhg blødde jg når jg tørka meg og ble så lei meg og fikk dårlig samvittighet for turen og angra: Ringte legen og fikk høre d ik var noe farlig så lenge jg ikke hadde vondt og formen var bra, det kunne oppstå blødninger etter sånne turer... Det slutta å blø til jg kom hjem og var letta for det, mitt råd er dermed ik sitt på m hest og kjerre...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9641763-bekymra-og-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det kan være farlig med en tur med hest og kjerre. Kjørte ett slik bytog i Praha som rista helt jævlig på brosteinene. Jeg holdt fast både magen og puppene på de verste partiene. Tom med mannen ble bekymret for nurket vårt.

Men ser ut for at nurket bare har kost seg under all ristingen, har ikke hatt noen blødninger eller problemer etter den fæle riste turen.

Så tror nok nurket ditt har tålt en slik tur :-))

Tror ikke det skal ha noe å si altså...

sikkert bare et blodkar eller hva det heter som har sprukket oppe i sjeden fordi slimhinnene er tørrere eller noe sånt. blødning kan komme av så mangt, og det kan være tilfeldig at det kom etter denne turen.

Tenk i gamledager da de bare hadde hest og kjerre og ikke bil...

Forresten, hvilken gård var du på? jeg var også på gårdsbesøk i dag med barnehagen min hehe:)

Hei!

Tror nok ikke det er noe farlig, jeg har hest som jeg både rir og kjører. -kjører flere ganger i uken, og har ikke hatt noe problemer med det! Spurte jordmor om det kunne være skadelig, men det eneste ho sa var at jeg ikke måtte dette av hesten.. hehe, så nå i det siste har jeg nesten ikke ridd bare kjørt uten problemer:)

Tenkte oxo det at alle kjørte jo d før i tiden så da gikk d nok bra! men kunne ik lavær å bli lei meg og få dårlig samvittighet når jg beg å blø, ble jo letta når legen sa d ik gjorde noe!

Selfølgelig kan d være tilfeldig at jg beg å blø nå, men fikk meg et støkk, men takk for alle beroligende meld...

Ellers var jeg på holt gård i våle (Tønsberg)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...