Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg gjør det, og koker dem etterpå. Må koke fordi maskinen bare går til 65 grader. Har man slik som går til 90 grader, holder det å vaske.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 du kan forsåvidt vaske de i oppvaskmaskin, men de blir ikke steriliserte da. Da må du koke de. Sterilisering skjer ved temperaturer over 80, sier de som har grei på dette.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Ja, men som de andre skriver må du sterilisere dem etterpå. Dessuten må du passe på at de ikke velter under vask i maskinen sånn at det blir liggende rester av maskinoppvaskmiddel i dem, for det er etsende og ekstremt farlig å få i seg. (Av samme grunn kan det være dumt å vaske flaskesmukkene i maskinen, for det er vanskelig å unngå at disse får rester av vaskemiddelet i seg. Vasker du flaskesmukkene for hånd med Zalo slipper du dette problemet, for zalo er ikke farlig på samme måten.)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 jeg har vasket flaskene i maskina, på både 50 grader, og 70 grader, fra gutten min var mindre enn din. å gud, tenk han lever enda, i beste velgående. de første mnd skyllet jeg dem godt under kaldt vann etter maskina, for å skylle bort evt såperester. nå gjør jeg ikke det. han er 8 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå