Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det, og koker dem etterpå. Må koke fordi maskinen bare går til 65 grader. Har man slik som går til 90 grader, holder det å vaske.

Skrevet

du kan forsåvidt vaske de i oppvaskmaskin, men de blir ikke steriliserte da. Da må du koke de. Sterilisering skjer ved temperaturer over 80, sier de som har grei på dette.

Skrevet

Ja, men som de andre skriver må du sterilisere dem etterpå. Dessuten må du passe på at de ikke velter under vask i maskinen sånn at det blir liggende rester av maskinoppvaskmiddel i dem, for det er etsende og ekstremt farlig å få i seg. (Av samme grunn kan det være dumt å vaske flaskesmukkene i maskinen, for det er vanskelig å unngå at disse får rester av vaskemiddelet i seg. Vasker du flaskesmukkene for hånd med Zalo slipper du dette problemet, for zalo er ikke farlig på samme måten.)

Skrevet

jeg har vasket flaskene i maskina, på både 50 grader, og 70 grader, fra gutten min var mindre enn din. å gud, tenk han lever enda, i beste velgående.

de første mnd skyllet jeg dem godt under kaldt vann etter maskina, for å skylle bort evt såperester. nå gjør jeg ikke det. han er 8 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...