Gå til innhold

Tilbake fra en UL time! Og dette skal dere vite jenter...


Gjest

Anbefalte innlegg

At dersom dere virkelig er bekymret, så gå til privat UL og betalt heller de 900 kr det koster!

 

Jeg fikk se både hjertet som banket, og fikk med meg bilde hjem. Det er jo ikke så mye å se enda, men det er gøy allikevel.

Han kunne ikke se hva blødningene kom av, men jeg ble iallefall utrolig mye mer rolig. Så husk; man kan fint blø ganske så mye uten at det har noen betydning for om man mister eller ikke.

 

Jeg bestilte time i dag tidlig og fikk komme allerede kl. 17 i dag. Tok med meg forloveden min, og sammen tørket vi tårer mens vi tittet på skjermen. Trodde ikke man kunne se hjertebevegelsene såå godt!

 

Ble forresten satt tilbake ca. 4 dager. Så da ender jeg på ca. 6+4. "Babyen" er 7 mm :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk, Bris! Jeg ble helt rørt at å lese beretningen din, og er glad du fikk sjelefred nå. Men jeg synes du burde ha sluppet å betale for dette selv, for det burde jo ha vært en legitim grunn for UL når man blør slik du har gjort?! Uansett,- deilig at du kan slappe av nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men fastlegen ville ikke hjelpe meg. Hun ville at jeg skulle komme inn til samtale til henne i morgen, for så å få henvisning. Det har jeg ikke tid til, jeg reise på ferie i morgen. Så da fant vi ut at vi heller spanderer på oss de 900 kronene, og heller bruke ferien på å vite at alt er bra :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville nok ha gjort akkurat det samme selv. Det er godt investerte 900 kroner! Hvis ikke ville sikkert mye av feiren gått med til bekymringer. Nå kan du slappe av og kose deg. Det er så deilig å gå å ruge på noe så fint!

Ha en kjempefin og bekymringsfri ferie! Og rug godt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her skal det ruges! Får bare håpe formen holder seg :)

Reiser ikke før i kveld, så det burde gå greit, jeg er som regel ikke ås kvalm på kveldstid.

 

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk tidlig ultralyd idag pga av ganske mye blødning igår. er også idag 6+4 faktisk....hadde ikke hatt en sa men legen så ingen hjerteaktivitet på ultralyden.... og det var ikke så positivt. det kunne være ting som gjorde at han ikke så det, men vanligvis skal man se det nå. han mente jeg skulle ha dempede forventninger og komme tilbake neste fredag så sant jeg ikke fikk blødninger med noe i... uff er så trist...det er tungt psykisk å vite at jeg kanskje går rundt med et dødt embryo i kroppen... og ikke får gjort noe med det... snufs...

heldigvis har jeg verdens beste samboer...=) han er fantastisk, og med meg hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre! Nyt det, kos dere på ferie!!! Og pass godt på magen din!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...