Gå til innhold

hva spiser dere til frokost damer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte og kutte litt ned på brødmaten . og lurer på hva dere spiser ? salat spiser jeg til lunsj så jeg tenkte kanskje noen frokostblandinger ? noen som kan anbefale noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 rugsprø med kalkunpålegg, og 1 rugsprø med røkelaks. Også drikker jeg vann+kaffe+ et halvt glass juice med 2 ss udo's choice! Er ikke no særlig til frokostmenneske, men dette klarer jeg;) Etter at jeg kutta ut brødet til fordel for rugsprø må jeg si at magen og velværefølelsen har økt veldig, og nå merker jeg at magen blåser seg opp i det øyeblikket gjærbakst treffer magesekken. Men vil også legge til at jeg nok ikke hadde kuttet brødet om jeg ikke var så glad i rugsprø;) For litt avveksling har jeg til tider spist litt go'dag m blåbær-det er en god frokostblanding syns jeg. Hvis ikke dette skulle friste kan jeg også tipse om at det finnes ganske mange kalde friske supper å lage der ute som godt kan spises som frokost!

Skrevet

Brødskive med baconpostei og majones, eller ost. Jeg har ikke tid til å være kreativ på morningen.

Skrevet

Jeg spiser som regel havregryn og melk. Varierer med å putte oppi linfrø, solsikkekjerner osv. Og en skje syltetøy da. Blir jeg lei havregryn, spiser jeg Husmann knekkebrød med smøreost på.

Skrevet

Frukt med lite kalorier, f.eks vannmelon, som det gaar i for tida, en lett-yoghurt uten sukker og roed te.

Til noed har jeg litt fiberflak (saann frokostblanding) i yoghurten, ca 2 ss, men det er alt

Skrevet

Jeg er altfor sløv med frokost, men når jeg klarer det så blir det;

2 skiver rugsprø (de med tranebær er det vel..?)

Begge skivene med "synnøve lettere gulost".

Juice, kaffe eller te.

Skrevet

Jeg spiser havregryn med melk, strøsukketer som søtning og friske eller fryse-tinte bær. feks, blåbær, bringebær, jordbær, banan osv.. og gjerne noen rosiner. bruker å variere litt å lage havregrøt i stede. noen dager tar jeg en brødskive med ett eller anna pålegg + en liten skål havregryn..

Skrevet

jeg har kuttet ut brød helt, og spiser nå kellogs k med litt nora syltetøy uten sukker og ekstra lett melk. godt og mettende, og ikke minst godt for magen min som kan være litt treg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...