Gå til innhold

hva spiser dere til frokost damer ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 rugsprø med kalkunpålegg, og 1 rugsprø med røkelaks. Også drikker jeg vann+kaffe+ et halvt glass juice med 2 ss udo's choice! Er ikke no særlig til frokostmenneske, men dette klarer jeg;) Etter at jeg kutta ut brødet til fordel for rugsprø må jeg si at magen og velværefølelsen har økt veldig, og nå merker jeg at magen blåser seg opp i det øyeblikket gjærbakst treffer magesekken. Men vil også legge til at jeg nok ikke hadde kuttet brødet om jeg ikke var så glad i rugsprø;) For litt avveksling har jeg til tider spist litt go'dag m blåbær-det er en god frokostblanding syns jeg. Hvis ikke dette skulle friste kan jeg også tipse om at det finnes ganske mange kalde friske supper å lage der ute som godt kan spises som frokost!

Annonse

Jeg spiser havregryn med melk, strøsukketer som søtning og friske eller fryse-tinte bær. feks, blåbær, bringebær, jordbær, banan osv.. og gjerne noen rosiner. bruker å variere litt å lage havregrøt i stede. noen dager tar jeg en brødskive med ett eller anna pålegg + en liten skål havregryn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...