Gå til innhold

Hvorfor være så kjedelig i navneveien??

Anbefalte innlegg

Før jeg fikk mitt første barn kjente jeg ikke 200 andre barn, og jeg sjekket heller ikke navnestatistikken. Jeg visste ikke at Sofie var innenfor topp 20. Men både jeg og pappaen var helt sikre på at det var det riktige navnet.

Jeg synes fremdeles at det er et fint navn, men nr 2 fikk et sjeldnere navn. Det var ikke det viktigste for meg at det var sjeldnere (det viktigste er at pappaen og jeg blir enige, vi har svært ulik smak), men det var et av flere hensyn å ta.

Fortsetter under...

hva som er kjedelig for en trenger jo ikke gjelde for en annen da..smaken er som baken må dere huske på,og folk velger ulike navn av ulike grunner..personlig skjønner jeg ikke hvorfor alle skal sprenge til å velge særest mulig navn jeg..tenker dere overhode på at barnet ska kunne leve med dette navnet festet til seg?og at barn kasnkje ikke liker å skille seg ut på det viset?

syns det er egoistisk å velge et navn om den eneste grunnen er at det er lite brukt..det må da finnes andre måter å være unikum på! som noen sa her inne før at navnet former personligheten...=bullshitt! det er omgivelsene og folkene rundt deg som former personligheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...