Gå til innhold

Er de veldig hardhendte med småttingene ved vaksinering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa skal ta 3 mnd-vaksinen imorra. Og mamma som jeg er, gruer jeg meg litt, hehe...

Venninna mi sa at hun synes det var ille og at hun gråt fordi de tok så hardt i jenta hennes.

De må vel kanskje være litt hardhendte for å holde dem rolige når de stikker.....?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ikke vår hs i alle fall.

Skrevet

Er ikke vært det med gutta her. Jeg har hold de på fanget, holdt bort armene og holdt på det benet de skal stikke i. Så da er det bara for hs å stikke.

Må si jeg gruet meg veldig første gang jeg også men, gutta var så flinke. Ikke en lyd kom det fra de først gang.

Går nok bra skal du se..

Skrevet

min hs gjorde det så fort at junior rakk nesten ikke reagere før hun var ferdig. Han lå på ryggen på bordet hennes og hun holdt tak i foten. Gikk veldig fint, men jeg også gruet meg veldig på forhånd.

Skrevet

Det er ikke lett å se på at ens lille baby stikkes i låret, men det går stort sett bra. Jenta mi har fått flere vaksiner, og aldri skreket noe av det.

Ha babyen på fanget og snakk beroligende til h*n. De merker så godt dersom vi mammaer er stresset og det kan gjøre vondt verre.

At "de" er hardhendte blir litt for generellt. Mulig din venninne hadde en dårlig erfaring, men alle de gangene vi har vært så har helsesøster aldri holdt i benet til smurfen min. Dersom de holder fast er det jo for å være sikre på å stikke riktig. Det går nok bra skal du se.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...