LINDA*** Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Kanskje et teit innlegg.. Men jeg hører aldri om at noen blir utsatt for det.. Det er bare retningslinjer for hvordan man skal unngå det jeg har hørt om...
snartmammapåny Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Sambo har en tante på hver side av familien som har blitt utsatt for det, dette er vel og merke 30 og 20 år siden. Tror tallet på krybbedød er redusert betraktelig de siste årene. Og det er nok takket være retningslinjene for å unngå det.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Er vel bare positivt at en ikke hører om så mange tilfeller! Var ei her på dib som mista barnebarnet sitt i krybbedød i begynnelsen av mars!:-( Selv vet jeg om et tilfelle som skjedde på 80-tallet, men heldigvis ikke noen flere.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 et vennepar mistet den ene tvillingen sin i krybbedød...forferdelig trist!!!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg vet om to. En nabo av meg mistet sin jente Ellen i 1989. Hun døde på 1-årsdagen sin. Søstera mi har ei venninne som mistet broren sin for et par år siden. Han lå og sov i senga si om dagen, og da barnevakten syntes han hadde sovet lenge nok, gikk hun for å vekke ham, men han var død. Ingen som vet hva som hadde skjedd. Han var nesten halvannet år.
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Et vennepar av mine foreldre mistet gutten sin for 4 år siden. Sambo til ei venninne mista broren i krybbedød.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Ei venninne av mamma mistet et av sine 4 barn i krybbedød på 80-tallet. Pluss en nabo som mistet en 2-åring, tror det også var krybbedød. 80-tallet det også.
LINDA*** Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 Uff. Tragiske greier... Helt ufattelig at det skal gå an:( Tenk deg den følelsen av å våkne på mårran, og så er det ikke liv i h*n! *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå