Engel, skatt og lite frø. Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hadde 1 legetime på tirsdag. Uten å gi noe som helt info om verken det ene eller det andre, henviste hun meg til gynekolog. Uten å så mye som å ha tatt en blodprøve eller urinprøve gikk jeg derifra med to tlf nr til aktuelle gynekologer i området. Ingen av dem hadde kapasitet før etter ferien. Ringte så til en gynekolog i hjembyen som sa at man ikke tok noen kontroll før man var i uke 18... Neste time jeg i utgangspunktet skal ha hos legen er i uke 12... Noen av dere snakker om ul i uke 7. Ber dere spesifikt om det, må man ha mistanke til at det er noe feil eller har jeg bare havnet i feil hender? Jeg har fått påvist cyster og har hatt en eggstokkbetennelse og tenkte kansje det var greit med oppfølging av dette. Men svaret var at disse tingene ikke hadde noe m graviditeten å gjøre.. Kansje jeg bare er litt utålmodig nå og tar kroppen min litt for alvorlig? Eller?
Tuppen og mini Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Heisann! Jeg synes også jeg er litt i ingenmannsland nå i begynnelsen..... Har fått UL i uke 18, men det er jo lenge til, og i mellomtiden skjer det liksom ingenting. Synes likevel det er veldig rart at de ikke gjorde noe på den første kontrollen. Jeg fikk beskjed om å ha med urinprøve som de testet, + at de tok blod prøve og celleprøve. Var du der kanskje litt tidlig? Hvor langt er du på vei? Det er ganske vanlig å ikke ha første kontroll før i uke 10-12, så da er det jo mye av dette de kanskje gjør når du kommer i uke 12.
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Ja, jeg var der i uke 5+4. Er akkurat inne i uke 6 nå. Kansje det bare rett og slett er vanlig. Mange vet jo ikke at de er gravide før i uke 8 og sånn, så ventetiden for oss som fant det ut så tidlig blir desto lenger. Vi for heller følge hverandre her inne og få tiden til å gå litt raskere ved å bare kose oss (litt moderat, kansje;))over den gledlige situasjonen. Lykke til de neste mnd i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå