Mamma i februar=) Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 hei=) når kommer barn nr 2?? og kan du se kjønnet? evntuellt hvor mange barn vi får+ kjønn? jeg er født 170187. han er født 300879.. han sliter også veldig med ryggen, skal opereres for 3 gang nå...kommer han til å bli bedre??.takk for svar!!!=)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 hei, la ett legg på om dere får flere barn, men får ikke inn noen flere barn nå med det første. får opp at dere har vært gjennom en større forandring som pågår ennå.. når alt har falt på plass vil dere tenke på å få flere barn, men men akkurat nå, må dere gjennom det som skjer før dere kan ta fatt på nye prosjekter.. håper dette gir deg noe, men husk jeg er nybegynner og alt må tas med en klype salt ) lykke til!
Mamma i februar=) Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 takk=) men vil ting ordne seg med ryggen hans??
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 jeg legger ikke på helse, sykdom og død.. desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå